Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolmas tyttö nimeä vailla?

24.11.2009 |

Kolmas tyttäremme syntyi 4 viikkoa sitten ja ois kohta kiirus päättää nimi.Vaihtehtoina olisi Eveliina, Elisa, Kristiina ja Kamilla.Kaksi ekaa mielyttää miestä toisn suostuu hän muihinkin vaihtoehtoihin...todennäköisesti.Siskosten nimet ovat Marianna ja Sara.Itse pidän Kamilla nimestä.Mikä olisi paras noista?Kiitos!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle näistä mieluisin on Eveliina. Kamillakin kävisi kivasti :)

Vierailija
2/15 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa tai Kamilla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä neljästä ehdottomasti kaunein on mielestäni tuo Kamilla, mutta toisaalta kaipaisin nimeen ärrää... Kristiina ei kuitenkaan ole ollenkaan kiva. Mutta näistä ääni Kamillalle.

Vierailija
4/15 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköiseti Kristiina nimi eliminoidaan..koska mies ei pidä siitä ja muutenkin minusta on sitten liikaa sitä ärrää eikös nimi voisi olla samnkaltainen vaikka ei olisi sitä ärrää mikä nimi voisi olla sellainen mielellään kansaivälinen joka sopisi tyttöjen nimiin.Emme toki haekaan liian samanlaista nimeä tälle kolmannelle tytölle,en yleensäkään ymmärrä miksi niitten pitäis olla aivan samanlaisia esim Minna ja Mari sopiihan nekin yhteen ja toisessa on kirjain r.Elisakin ois kiva mulla vaan tulee se puhelinoperaattori mieleen ja kiusataanko lasta sitten sen takia.Eveliina taasen mietityttää että onko se kansainvälinen nimi?

Vierailija
5/15 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmannelle tytölle kansainvälisestikin toimiva nimi....hmmm...

Alissa

Rebekka

Telma

Olga

Paula

Rosa

Joanna

Liana

Olivia

Neela

Maia

Charlotta

Rosanna

Katarina

Leila

Sandra

Mona

Theresa

Tianna

Karla

Annie

Marie

Sofie

-oiskos noissa mitään mieluisia??

Vierailija
6/15 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä tykkään kyllä nimistä Alissa ja Rebekka ja Katarinakin.Tosin mies ei varmasti kelpuuttais kuin tuon Katarinan jos sitäkään.Rebekka tosin lyhentyyy lempinimeksi Rebe...repesorsa ym eikä se kiva eli ei sitä

Rosanna nimestä mulle tulee mieleen ruusufinni en tiedä miksi eikös se ollut joku rosalia jotain..heh enkä muutenkaan pidä Roosa nimestä.

Telma on mielestäni vanhan naisen nimi ja Olga liian venäläinen.Joannakin ihan kiva mutta serkkuni on Johanna joten ei.Maia nimestä tulee mieleen intiaani ja Charlotta on aivan liian ulkomainen makuuni muodossa Sarlotta parempi näin Suomessa tosin en halua liikaa toistoa koska kuopus on Sara eli saa olla hieman erilainen mutta kuitenkin jollain tapaa yhteensopiva nimi sisarusten kanssa.leila ei ole kiva, sandra on taas sukulaistytön nimi.Theresa ei..äiti Teresa tulee mieleen.No en nyt kaikkia ala kommentoimaan taidan ola itsekin aika nirso.Kiitos sinulle kuitenkin, täytyy laittaa korvan taakse ainakin tuo nimi Alissa.

Ehdottamistasi pidin siis

Alissa

Katariina

Vierailija
7/15 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitanpa minäkin ehdotella jotakin...

Susan(n)a/Susanne

Jadessa

Selina/Seline

Melissa

Savanna

Marleena

Stella

Julia

Vierailija
8/15 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanne ois kiva,ei niin kulunut kuin Susanna mutta en tiedä kun en haluaisi samalla kirjaimella alkavaa nimeä siis Sara Ja Susanne,mutta pistetään sekin korvan taakse Stellakin kiva sillä ihana merkitys mutta tuo mies ei ei..Julia oisko sitten liian pehmeä nimi.Nuo muut on liian "outoja" minun makuun.

9/15 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama ehdotus vielä:

Karoliina

Natalia

Annika

Aurora

Eerika

Ve(e)ra

Daniela

Taika

Sofianna

Rianna

Mianna

Josefina

Julianna

Katinka

Linnea

Amanda

Inga/Inka

Aleksandra

Vierailija
10/15 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin kyllä nimestä Daniela ,olisin halunnut pojalle nimen Daniel ja Juliannakin on kiva onko teistä se liian erilainen tyttöjen nimiin verrattuna?Veerakin ihan nätti toisn sekin vähän mustalaisnimi mielestäni mutta pannaan harkintaan Linnea tai Aurora ehkä tulee toiseksi nimeksi todennäköisesti jos mies vain sallii.Eerika ja Annika kuulostaa niin tönköltä meidän sukunimen kanssa muuten kiva olisi ja suvussakin ollut tämä nimi Erika.Mianna kuulostaa niin väkisin tehdyltä enemmänkin kissan naukaisulta.Natalia taasen liian venäläinen minun korvaan.Amanda mies ei tykkää..Inga/Inka ei ja Aleksandrakaan ei käy koska suvusta löytyy nimi Santra.Karoliina, Josefiina, Taika, Sofianna ja Rianna ei iske.

Pidin näistä nimistä

Daniela

Julianna

Veera (ehkä)

Vierailija
11/15 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elina

Alina

Alisa

Riikka

Veera

Reeta

Reetta

Vierailija
12/15 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on vaan jo liian suomalaisia minun makuuni paitsi tuo Veera mutta sitä ei laiteta tytölle liian venäläinen.Vaihtoehtoina on enää Eveliina,C/Kamilla ja ehkäpä Katariina.Mielipiteitä kaipaisin näistä nimistä koska oikein mieleistä ei löytynyt noista listoista ja edelleen pidän Camilla nimestä ehkä eniten.Mitkä teistä näistä vaihtoehdoista sopivimmat,haluaisin nimen joka on samalla pehmeänkuuloinen jos siinä on mukana r-kirjain enkä oikein sellaista löydä, tiedättekö sellaista?Esim tyttöjen nimiin ei mielstäni sovi nimi Karoliina tulee jo liian kovan kuuloinen Marianne Sara ja Karoliina

Vierailija
13/15 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään myös Kamillasta, mutta tuosta joutuisi aina kertomaan, alkaako K:lla vai C:llä.

Ehdotan lisäksi...

Marianne, Sara ja ...

Elvi(i)ra

Lumina

Aurora

Kiira/Miira

Teresa

Ulriika

Vierailija
14/15 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en niinkään koe ongelmana tuota että täytyykö sanoa onko Camilla C:llä vai K:lla ei kait se niin iso asia ole sanoa vai mitä?Onhan niitä muitakin nimiä joissa ei voi olla varma Julia vai Juulia Erika vai Eerika ym..

Vierailija
15/15 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti tytär saa nimekseen Camilla Helena.Olen niin iloinen kun sain mieleiseni nimen,ristiäiset on lauantaina joten ehkä vielä voi muuttaa mieltä jos siltä tuntuu mutta aika vahvoilla on tuo nimi.Mitäs ootte mieltä?