Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vaatteita käytit öisin imettäessäsi?

Vierailija
24.11.2009 |

Onko imetysyöpaita ihan must? Pyjamasta on pari kaveria todennut, että sitä on niin väsynyt, ettei jaksa edes nappeja avata..

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitulia tai en mitään. Ei se niin vaikeaa ole =O

Vierailija
2/16 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helma on helppo nostaa. Imetin peiton alla pitkälläni, joten ei tullut kylmä. jälkivuodon ajan pidin pikkuhousuja, sen jälkeen en. Isonpi vaiva muuten tukistelee kivasti karvoja varpaillaan, se oli ainut ongelma nakuilussa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei se nyt kamalan kätevä voi olla jos siinä nappeja on... -2-

Vierailija
4/16 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetysrintsikat alla ja sitten sellainen mukava toppi päällä.

5/16 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti alussa oli jälkivuodon takia pikkarit.

Pitäisi kai pitää jotain paitaa kun makkari on niin viileä että olkapäät jäätyvät.

Olisikohan helpointa leikata vanhaan t-paitaan tissien kohdille reiät?

Vierailija
6/16 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimii hyvin. Hennesiltä parilla eurolla.

Vierailija
7/16 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun oli pakko liiveissä nukkua. Muuten oli aamulla koko sänky litimärkä. Jouduttiin ostamaan uus petarikin kun pari kertaa sen virheen tein :D

Vierailija
8/16 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään liivejä yöaikaan vaan naturellina roikkuivat!

Vierailija
9/16 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...josta saa napsaistua olkaimen auki, pysyy liivinsuojat paikallaan ja on yöllä liivejä mukavampi päällä.

Vierailija
10/16 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...josta saa napsaistua olkaimen auki, pysyy liivinsuojat paikallaan ja on yöllä liivejä mukavampi päällä.

Mulla ainakin maito valui virtanaan joten oli pakko pitää liivinsuojia tai muuten olis ollut peti märkänä. Pelkän yöpaidan alla ne ei tietenkään pysy paikallaan ja toi luukullinen imetystoppi oli mukavampi päällä kuin liivit.

Vierailija
11/16 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut kuin pikkuhousut, baari oli siis auki koko yön... Mutta mulla olikin enemminkin ongelmia maidontulon kanssa, ja näin sain hyvin lisättyä maidon määrää. Kyllähän sitä maitoa joskus valui lakanalle, mutta patjasuojus on kätevä. Näin meillä koko perhe nukkui hyvin vauva-ajan.

Vierailija
12/16 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä oo tullu mieleenkään, kun aina olen alasti nukkunut :) niin nukun nyt imetysaikanakin. Alkuun, kun maitoa tulvi yöaikaan, yksinkertaisesti laitoin lakanan alle sellaisen kosteussuojan, mitä pienten lasten sänkyyn laitetaan (pissavahinkojen varalta), tai sitten nukuin taitettu pyyhe yläkropan alla. Nyt, kun vauva on jo 7kk, ei maitoa tulvi yöllä, eikä siis sotke sänkyä. Kätevää kyllä, kun ei tarvi vaatteiden kans pelata :)

Kyläreissuilla mä oon sitte pitäny ihan vaan tavallista toppia, kyllä sen helman saa korviin vedettyä jos on tarvis.

Vierailija
13/16 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne sai hyvin rätin pysymään paikallaan (siis toisen tissin päällä). Ja mulla oli aikamoiset hinkit, ympärys pahimmillaan 125cm. Yök. Onneks en enää oo ruokintalaitteena.

Vierailija
14/16 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä oli niin venyvä kaula-aukko, että hyvin toimi.

Vierailija
15/16 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jätin sitten jossain vaiheessa pois, kun maidontulo hiukan tasaantui eikä liivinsuojia tarvinnut.

Vierailija
16/16 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin alussa Carriwellin Comfort Bra-toppia. Suosittelen, on tosi mukava päällä! Ja jos oli vilu, niin vielä t-paita topin päällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän