itkettää. minulla oli 10euroa loppuviikon ruokaostoksiin ja se hävisi
minulla oli se kymmenen euroa jonka sain äidiltäni tänään pöydän ulmalla, muistin sen siitä kun äitini lähti, ja menin ottamaan sen siitä pöydält. muistan että otin rahan ja lähdin kävelemään eteiseenpäin jossa on laukku ja lompakko, mutta väliin tuli varmaan jompikumpi lapsista, toinen nimittäin kovin sairaana, tai koira ja olen poikennut matkalla eteiseen antamaan joko lapselle jotakin, tai etsimään toisen lapsen askartelutarvikkeita tai vastaavaa , ei mitään muistikuvaa mihin menin ja mihin sen rahan laitoin. nyt olen kääntänyt koko kodin ympäri, tutkinut jopa lasten taskut etten ole sitä sinne työntänyt hajamielisyyttäni.. ei mitään
pengoin roskapussit jos olen sen rutannut toisen lapsen paperiaskartelusilpun seasta, tutkin jopa joulukuusen oksat (juu meill äon jo muovikuusi sisällä kun teimme yhdessä lasten kanssa koristeita siihen ja niitä illalla siihen laitoimme, tutkin mattojen alta... ei mitään!
se on kadonnut se himskatin kymppi.. eihän kyse ole todellakaan isosta summasta mutta mielessä nyt vain mitä olin sillä aikonut ostaa.. voi elämän kevät ja syksy. en kehtaa äidilleni sanoa että hukkasin rahan samantien. täytynee keksiä jotain ruokaa hiutaleista ja pakasteista leipoa leipää. onneksi on jauhoja ja hiivaa. P*aska sanon suoraan :(
Kommentit (6)
Käy ennen nukkumaan menoa ihan rauhassa tilanne päässäsi läpi. Mieti kohta kohdalta mitä ja missä järjestyksessä teit asiat, ajatus voi hyvinkin putkahtaa yllättäen eteen ja näet "kirkkaasti" rahan olinpaikan. Tsemppiä ja pidän tosiaan sulle peukkuja että raha löytyy!!!
Nm.samankaltaisessa tilanteessa ollut.
sosiaalitoimiston luukulle. Tuohan on katastrofaalinen tilanne. Ei suomessa pitäisi kenenkään joutua näkemään nälkää, ihan varmasti joku taho auttaa. Tsemppiä! Rahan pitäisi sen puoleen hyvinkin löytyä, onhan se teillä neljän seinän sisällä.
mihin sen rahan käsistäsi laitoit.
Laita sähköpostiosoitteesi, jos olet pääkaupunkiseudulta niin voin vaikka tuoda sinulle kympin kadonneen tilalle. Periaatteessa voisin laittaa vaikka postiinkin.
erästä kuvakirjaa!
ja tilanteemme ei ole pysyvä vain hetkellinen . emme ole normaalisti näin vähissä rahoissa. :) nyt helpotti
Se on kamalaa, kun jotain paniikissa etsii eikä varmasti löydä.
Itse etsin viimeviikolla yhden pojan uikkareita, kun nuo olivat koulusta menossa uimaan. Pengoin koko talon ylösalaisin enkä löytänyt. Soitin sitten opettajalle ja tuo lupasi tuoda oman poikansa uikkarit.
Aamulla sitten, kun pojat olivat lähteneet kouluun aloin tytön kanssa askarrella ja hain tarvikkeita kh-huoneesta. Sieltähän ne uikkarit löytyivät ihan näkösältä. En vain nähnyt edellisenä iltana vaikka tuhannesti nurkat katsoin. Mutta kun ei enää ollut tarvetta...
johonkin luokan yhteiseen lahjaan opettajalle..
loppurahalla olisin ostanut j-lihaa ja muutaman tomaatin