Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko yksinhuoltajalla jolla 2lasta niin rankkaa?

Vierailija
23.11.2009 |

Tai siis miten jaksaa jos lapset on 6 ja 4v. onko mennyt haaveet parisuhteesta. Itse mietin eroa kun suhde täysin umpikujassa ja tunteet vaan loppu minulta.Haluaisin jonkun ihanan miehen vielä löytää ja ehkä yksi lapsikin. Tuntuu vaan että vissiin aika vaikea löytää jos ei saa baariseuraa kavereista ja on yksinäinen.Itse en netistä niin välitä, on huonoja kokemuksia nyk. miehestä joka löytyi netin kautta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe, että olisi mitenkään kovin rankkaa.

Mut kai se riippuu lapsistakin (mulla tosi helppoja molemmat) ja eniten asenteesta.

Sun lapset kuitenkin jo noin isoja, etten näe ongelmaa.

Ja siis ymmärsinkö oikein ettei sulla ole tyttöseuraa baariin? etsi vaik sellasta sit netistä, niitä sieltä löytyy paljon helpommin kuin hyviä miehiä ;)

Tsemppiä ja rohkeutta!

Vierailija
2/6 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tietoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset erotessa 3-12v. Olihan se rankkaa hoitaa yksin tarhakuskaukset yms kun vielä työnantaja oli tosi paskamainen ja yritti venyttää päivää minkä pystyi. Monta kertaa juoksin sydän kurkussa klo 17 jälkeen tarhalle katsomaan vieläkö nuorimmainen on siellä. Toki olin soittanut tarhalle mutta oli tosi kiusallista kun tämä toistui monta kertaa viikossa, tarha kun meni kiinni 16.45... Mutta toisaalta - se vapaus itse päättää omista asioistaan eikä tarvinnut kinata kenenkään kanssa!

Sitten tuli ihana 5v nuorempi lapseton mies ja otti koko paketin.... 14 v yhdessä ja kuopus täyttää kohta 8v:D

Vierailija
4/6 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankempaa on, kun perässä roikkuu vielä "kolmas" lapsi eli mies!

Ja voi sitä stressin määrää, kun saa koko ajan olla varpaillaan miehen takia.

Vapauden tunne on ihana, kun saa olla lasten kanssa just niin kun itse haluaa!

Vierailija
5/6 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että ei mulla nyt niin rankkaa olisi jos olis perusjutut kunnossa, kuten talossa hissi. Se vaikeuttaa mun elämää todella paljon, olen pieni kokoinen en todellakaan voimakas, 6 vuotiasta heikompi varmaan :D ja kantele siinä sitten koko ajan kasvavaa vauvaa monen monta kerrosta.

Vierailija
6/6 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotka haluaisi vaihtaa ajatuksia sähköpostin välityksellä. Itse en vielä ole eronnut mutta mietin sitä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan