Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juon aivan liikaa, mutta...

Vierailija
23.11.2009 |

Tiedän että kotona ollessa nyt on mennyt tämä juominen yli. Tänään päivällä kaksi siideriä ja olut, nyt taas olut menossa. Eilen samajuttu. Viikonloppuna lisäksi viinipullo päivän oluiden lisäksi. Olen kotona työttömänä ja tissuttelu ei näy päällepäin, en vain jaksa sitten paljoakaa päivisin siivoilla ja laittaa kotia. En tiedä miten tuon saisi kuriin, minä olen se meillä joka käy kaupassa ja sitten tulee pysähdyttyä siiderihyllylle.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran että lauantaina lapset on sit hoidossa. muuten ei tuu otettua noin.

Vierailija
22/28 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja apua juomattomuuteen. Ensinnäkin, kannattaa kiinnostua jostain niin paljon, että on helpompi olla juomatta. Tv kiinni, jos olet yleensä juonut tv:tä katsoessa. Jumppaan, lenkille, kavereita tapaamaan. Liikunta on aika hyvä keino, koska siinä samalla erittyy mielihyvähormoneja. Kyllä se juomishimo talttuu vähitellen.

Kirjoja kannattaa lukea.

Juomalla noin paljon, kuin ketjussa kirjoittajat juovat, pysäyttää oman henkisen kasvamisensa. Ihminen jumittuu samoihin kuvioihin ja elämä kapenee. Ahaa elämyksiä ei enää pysty saamaan kuin juomisesta, eikä khta enää siitäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pidän itseni kiireisenä. Eli jos minulla on ollut tylsä ja mielenkiinnoton päivä niin aika varmasti käyn hakemassa illaksi muutaman oluen. Välillä saattaa mennä kaksikin viikkoa niin että joka ilta vetäsee sen 2-5 kaljaa :( Nyt kun olen taas laihiksella ja liikun lähes koko ajan niin ei tee mielii olutta tippaakaan ;)

Vierailija
24/28 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritin laihiksella boostata tätä alkottomuutta. Vaan eipä siitä mitään tullu. Itsetunto laskee, kun himot vie voiton järjestä. Neljä kaljaa takana. Onneksi loppui. Se on helpotus.

Mulla ongelma on se, että mies kantaa kaljaa, ja minähän en osaa olla juomatta sitä, mikä kaapissa on. Yksin asuessa säännöstelin sillä, etten ostanut sitä kotiin. Join vaan baarissa. Paljon kalliimpaa - mutta eipähän tule lähdettyä ilman seuraa.

Kotona tissuttelu on kaiken pahan alku ja juuri. Ja juurikin mulla se tissuttelu, ei niinkään se, että vetäisin örvelökännejä. Esim. muisti ei ole mennyt koskaan.

T. se kenen alkoannokset arkisin 2-6 ja vkl n. 6-12

Vierailija
25/28 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka siis oli ed kerralla vähätellyt annoksiaan.

Vierailija
26/28 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkisin en juo mitään, mutta viikonloppuisin nykyään useasti molempina iltoina. Viiniä kuluu miehen kanssa yhdessä viikonlopun aikana usein 3-4 pulloa. Ja mekin korkataan vasta sitten kun lapset on nukkumassa. On alkanut tuntua siltä, että on ihan tapajuomista, se muka jotenkin "kuuluu" viikonloppuun.

Vierailija
27/28 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koen huonoa omaa tuntoa siitä että joka viikonloppu sekä perjantaina että lauantaina tulee juotua alkoholia, tosin ehkä 1-3 annosta/ilta. Mutta kuitenkin JOKA viikonloppu.

Vierailija
28/28 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks huono omatunto, eihän tolla mene edes hiprakkaan, ellei se 3 ole puolen litran pulloja. Mut ei paljon lohduta mun tilannetta. Nuori nainen olen, ei lapsia. Opinnot kesken, töissä käyn, kiirettä pitää. Että ei ole tekemisen puutetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi