Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluttomat naiset

Vierailija
23.11.2009 |

Niin monesta viestiketjusta on käynyt ilmi, että monelta naiselta on kadonnut halut miestään kohtaan.. Olisiko jotain vinkkejä, miten päästä tilanteeseen, jossa omaa miestä ei tekisi mieli.

Mulla on jälkitarkastus vasta kolmen viikon päästä ja tekee jo niin paljon mieli, että itkettää! Neuvolan täti oli kuitenkin sitä mieltä, että pitää odottaa sinne jälkitarkastukseen asti.

Apua?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on liian haluttava mies.

Minä hoitelin aluksi miestäni, kun oma alapääni ei ollut kunnossa

Toisen nautinto tekee itselleni hyvän olon.

Tätä on tehty, mutta siinä touhussa nouseekin omat halut liikaa ja tulee pahempi mieli.

Vierailija
2/11 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla muilla sentään on epähaluttava mies. Meidän elämämme täällä haluttomuusalueella on niiin ihanaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan ole kertaakaan (4 synnytystä)malttanut mitään jälkitarkastusta odottaa. Liukkaria vaan ja hitaasti aloittelette. Kyllä se siitä. Seksi on niin ihana asia, että en mä ainakaan kykene olemaan mitään 4-7 viikkoa ilman!

Vierailija
4/11 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei, niin kokeilkaa vaan liukkarin kanssa. Yksi kaverini harrasti jo Tammisaaren synnarilla seksia miehensa kanssa. Toinen taas malttoi odottaa viikon paahan.

Vierailija
5/11 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niillä jotkin yksityishuoneet vai repäiseekö ne vaan sermin eteen ja sanoo että"mitäs kyttäät, hanki elämä".

Jos ei, niin kokeilkaa vaan liukkarin kanssa. Yksi kaverini harrasti jo Tammisaaren synnarilla seksia miehensa kanssa. Toinen taas malttoi odottaa viikon paahan.

Vierailija
6/11 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pane sitten jo, jos siltä tuntuu. sehän on vaan neuvolantädin ohje.

Vierailija
7/11 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

revennyt niin kai te voitte ilman lääkäriäkin

Vierailija
8/11 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle koskaan tuollaisia neuvoja ole annettu. Multa on aina lääkäri jälkitarkastuksessa kysynyt että joko olette "olleet silleen" :)

Vierailija
9/11 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkejä on sulamatta ja jälkivuotoakin on vielä hieman.

Vierailija
10/11 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen nautinto tekee itselleni hyvän olon.

Vierailija
11/11 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkejä on sulamatta ja jälkivuotoakin on vielä hieman.

Jos ei suju, niin jätätte leikin siltä osin kesken ja hyväilette toisianne muuten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan