Haluttomat naiset
Niin monesta viestiketjusta on käynyt ilmi, että monelta naiselta on kadonnut halut miestään kohtaan.. Olisiko jotain vinkkejä, miten päästä tilanteeseen, jossa omaa miestä ei tekisi mieli.
Mulla on jälkitarkastus vasta kolmen viikon päästä ja tekee jo niin paljon mieli, että itkettää! Neuvolan täti oli kuitenkin sitä mieltä, että pitää odottaa sinne jälkitarkastukseen asti.
Apua?
Kommentit (11)
Kaikilla muilla sentään on epähaluttava mies. Meidän elämämme täällä haluttomuusalueella on niiin ihanaa!
En mä ainakaan ole kertaakaan (4 synnytystä)malttanut mitään jälkitarkastusta odottaa. Liukkaria vaan ja hitaasti aloittelette. Kyllä se siitä. Seksi on niin ihana asia, että en mä ainakaan kykene olemaan mitään 4-7 viikkoa ilman!
Jos ei, niin kokeilkaa vaan liukkarin kanssa. Yksi kaverini harrasti jo Tammisaaren synnarilla seksia miehensa kanssa. Toinen taas malttoi odottaa viikon paahan.
Onko niillä jotkin yksityishuoneet vai repäiseekö ne vaan sermin eteen ja sanoo että"mitäs kyttäät, hanki elämä".
Jos ei, niin kokeilkaa vaan liukkarin kanssa. Yksi kaverini harrasti jo Tammisaaren synnarilla seksia miehensa kanssa. Toinen taas malttoi odottaa viikon paahan.
pane sitten jo, jos siltä tuntuu. sehän on vaan neuvolantädin ohje.
revennyt niin kai te voitte ilman lääkäriäkin
Ei mulle koskaan tuollaisia neuvoja ole annettu. Multa on aina lääkäri jälkitarkastuksessa kysynyt että joko olette "olleet silleen" :)
Tikkejä on sulamatta ja jälkivuotoakin on vielä hieman.
Toisen nautinto tekee itselleni hyvän olon.
Tikkejä on sulamatta ja jälkivuotoakin on vielä hieman.
Jos ei suju, niin jätätte leikin siltä osin kesken ja hyväilette toisianne muuten.
on liian haluttava mies.
Tätä on tehty, mutta siinä touhussa nouseekin omat halut liikaa ja tulee pahempi mieli.