Millaisia tatuointeja teillä on ja missä?
Olen jo useamman vuoden haaveillut tatuoinnista ja nyt vihdoin olen päättänyt sen ottaa. Millaisia tatuointeja teillä on ja missä?? Itse olen ajatellut ottaa oikean jalan nilkkaan, tuohon ulkosyrjälle. Joku pieni kuva näin alkuun :)
Kommentit (8)
lähtee niskasta, loppuu hauikseen. Ollut kohta kolme vuotta eikä ole kaduttanut :)
Tatskaani tosin liittyy romanttinen tarina, siitä muistona.
Toista tatskaa mietin jo heti kun tämä oli parantunut mutta en ole vielä viitsinyt ottaa, muuten varmaan olisin ihan maalattu ennen viiskymppisiäni :)
ja voi hyvä päivä.. mikäs niissä tatuoinneissa sitten niin kamalaa on, että niitä vihataan.. :)
ja sitten tama ainainen "ettekö tajua miten rumia ne on kun olette mummoja?" taikka "et saa epiduraalia, jos sun selässä on tatuointi" Vaikka faktoista ei ole mitään tietoa... Mutta kiva jos edes nyt on muuta tatuointienystävä paikalla =)
2
oon miettinyt niiden nimet tai horoskooppisymboolit. Olisko muita?
oikean rinnan lähellä osoittamassa sädekohtia.
Myös oikean rinnan nänni on tatuoituneena. Tai oikeastaan nännipiha on tatuoitu.
Tai siis sillein että ne "sekoittuu" siihen köynnöksen kuvioihin :)
Hyvä tatskan piirtäjä kyllä hahmottelee mieleises kuvan kunhan annat vähän vinkkiä et mitä siinä vois olla
Mutta mulla on kolme, selässä, kädessä ja nilkassa, eläinaiheisia.. Seuraavaksi lasten nimet, kun vaan keksin mihin.. =)
ja voi hyvä päivä.. mikäs niissä tatuoinneissa sitten niin kamalaa on, että niitä vihataan.. :)
Ollut kohta 7v enkä ole katunut! Suunnittelen nyt uutta, paikan tiedän ja aiheen, mutta en sitä mistä saisin ylimääräistä rahaa :D