G: Mustat vai valkoiset imetysrintaliivit
Kommentit (6)
Värin nyt voi valita ihan omien mieltymysten mukaan :) Valkoinen tosiaan pinttyy herkemmin.
Kaarituettomat on mun mielestä imetysliiveissä paremmat, vaikka muuten käytänkin tuen kanssa (mulla E-kupin rinnat, imettäessä vieläkin isommat). Varsinkin, jos pitää tuen takia käyttää imetysliivejä ympäri vuorokauden, niin tuet painaa ja aiheuttaa tukoksia.
Värin nyt voi valita ihan omien mieltymysten mukaan :)
terveisin ap, joka ei edes ajatellut, että joku voisi kuvitella tässä tavoiteltavan universaalia totuutta rintsikoiden paremmuudesta ;)
onhan sulla monen värisiä paitojakin!
Mä käytän normaalisti aina kaaritukia, mutta imettäessä ne oli musta epämukavia.
on molempia värejä ja sekä kaarituella, että ilman. Tykkään enemmän kaarituellisista, mutta jouduin ostamaan esikoisen aikaan parit tuettomat, kun ei muita hädässä löytynyt.
antaa hyvän tuen, vaikka ei kaaritukia olekaan. Kaarituet voivat painaa maitotiehyitä aiheuttaen tukoksen. Mustat näyttää paremmilta pidempään kuin valkoiset.
tykkään enemmän mustista koska niihin ei pinty lika tai siis se ei näy ;) Kaarituellisista tykkään, mutta kaikille ne ei käy eikä varsinkaan yökäyttöön.