Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mustat vai valkoiset imetysrintaliivit

Vierailija
23.11.2009 |

Entä kaarituellisena vai -tuettomana?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään enemmän mustista koska niihin ei pinty lika tai siis se ei näy ;) Kaarituellisista tykkään, mutta kaikille ne ei käy eikä varsinkaan yökäyttöön.

Vierailija
2/6 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värin nyt voi valita ihan omien mieltymysten mukaan :) Valkoinen tosiaan pinttyy herkemmin.

Kaarituettomat on mun mielestä imetysliiveissä paremmat, vaikka muuten käytänkin tuen kanssa (mulla E-kupin rinnat, imettäessä vieläkin isommat). Varsinkin, jos pitää tuen takia käyttää imetysliivejä ympäri vuorokauden, niin tuet painaa ja aiheuttaa tukoksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värin nyt voi valita ihan omien mieltymysten mukaan :)

terveisin ap, joka ei edes ajatellut, että joku voisi kuvitella tässä tavoiteltavan universaalia totuutta rintsikoiden paremmuudesta ;)

Vierailija
4/6 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan sulla monen värisiä paitojakin!

Mä käytän normaalisti aina kaaritukia, mutta imettäessä ne oli musta epämukavia.

Vierailija
5/6 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on molempia värejä ja sekä kaarituella, että ilman. Tykkään enemmän kaarituellisista, mutta jouduin ostamaan esikoisen aikaan parit tuettomat, kun ei muita hädässä löytynyt.

Vierailija
6/6 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa hyvän tuen, vaikka ei kaaritukia olekaan. Kaarituet voivat painaa maitotiehyitä aiheuttaen tukoksen. Mustat näyttää paremmilta pidempään kuin valkoiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme