Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leluja ulkomailta

Vierailija
22.11.2009 |

Oletteko tilanneet leluja ulkomailta? Tietääkö kukaan hyviä nettisivuja joiden kautta voisi tilata esim. amerikasta tai saksasta? Lähes kaikki esim. amerikasta mitkä olen löytänyt eivät toimita suomeen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattokaas, tää Leluputiikki on nimittäin uus lelukauppa ja ne myy Greentoyta ja muita jenkkileluja, nuo Fisher Pricen retro-lelut on tosi hienoja!!!

Se linkki on: http://www.leluputiikki.fi/index.php?language=fi

Vierailija
2/6 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.com tai .de

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visa-kortillako siellä asioidaan vai miten? Onko Mytoys luotettava paikka? Lelujen hintataso siellä? Kiinnostaa, kun en ole mytoysta ennen kuullutkaan.

Vierailija
4/6 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta olen löytänyt tosi hyvin sellaisia sarjoja, joita Suomesta ei saa tai saa rajoitetusti, esim. Tuomas Veturin puurautatien junat ja Matchbox Megarig -sarjaa (jota voin lämpimästi suositella noin 4-6-vuotiaille pojille! Aivan ehdoton hitti olleet meillä ne pari lelua mitä tuosta sarjasta on hankittu.)

Pari-kolme kertaa olen eBaystä tilannut ja on toiminut hyvin. Olen ostanut uusia leluja "osta heti"-kaupalla. Riippuu myyjästä, toimittavatko Suomeen. Kauppiaat ovat ympäri maailman, suurin osa Pohjois-Amerikasta, ja EU:n ulkopuolelta joutuu maksamaan muistaakseni 20% tullia kokonaishinnasta ((=hinta+rahti)*1,20). Lelut ovat kuitenkin Jenkkilässä niin edullisia ja taala halpa, että tullista ja rahdin suhteellisen suuresta osuudesta huolimatta loppuhinta pyörii Suomesta hankitun tasolla.

Vierailija
5/6 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan luotettava. Postikulut pienille määrille kuitenkin suuret (15 e / lähetys). Hintataso vaihtelee, joissakin halpa toisissa ei. Ei kannata sokaistua suurista alennusprosenteista. Juuri hankittiin lapselle lelua, saatiin halvemmalla Citymarketista normaalihinnalla kuin MyToysista tarjouksesta (ja siihen olisi tullut vielä postikulutkin päälle.)

Vierailija
6/6 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten vähän erilaisia leluja ja tarvikkeita meiltä Suomesta!

www.leluputiikki.fi

Avaamme 1.6.2012 uuden lastentarvikkeiden ja lelujen verkkokaupan, joka myy valikoituja, laadukkaita ja arkea helpottavia tuotteita. Valikoimiimme kuuluu myös mm. opettavaiset, kierrätysmateriaaleista valmistetut lelut sekä perinnelelut, joilla jopa isovanhemmat ovat lapsina leikkineet.

Facebook: Sintin ja Rääpäleen leluputiikki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän