Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ranskassa asuvat

22.11.2009 |

Missa pain Ranskaa asutte? Loytyyko ketaan Lillen tai La Rochellen lahistolta? Asun itse talla hetkella Lilleesa, mahdollisesti edessa muutto La Rochelleen. Olisi kiva loytaa suomalaista seuraa. Lapsia kolme, 11, 9 ja 7v.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

Vastasin tahan ketjuun, vaikka en valitettavasti ole La Rochellea lahella LouLou... Meilla on kakkoskoti Ranskan Rivieralla ja esikoisen odotus on aluillaan. Tulen vauvan synnyttya viettamaan siella luultavasti puolet vuodesta, joten olisi kiva tietaa, loytyyko alueelta muita suomalaisia?

Vierailija
2/3 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin tänne ex tempore katsastamaan, josko löytäisin suomalaisia Lillestä ja sivun ensimmäinen viesti oli napakymppi! Ajattelin nimittäin itse jättää "ilmoituksen" että kaivataan seuraa Lillestä.

Asun Lillen luoteisessa osassa, aika tarkalleen Ikean vieressä (jos sanoo jotain ;)

Lapsia meillä on 2, poika 4v ja tyttö 1.5v. Olen asunut täällä pian 6 vuotta, juuri nyt kotona lasten kanssa ja työnteko saa hieman vielä odottaa. Mieheni on ranskalainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asumme tarkkaan ottaen Roubaix'ssa, lahella Barbieux'n puistoa. Olisi mukava tavata. Minakaan en talla hetkella ole toissa, kun en ole viela loytanyt sopivaa paikkaa.

Ota yhteytta Capucine! Kannykkani on 06-82-53-01-28.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä