Vinkkejä, mikä pelikonsoli kannattaa ostaa pukinkonttiin?
Lapset toivovat joululahjaksi pelikonsolia, ja täytyy tunnustaa, et olen niitten maailmasta pihalla kuin lumiukko :).
Joten jos osaat suositella jotakin konsolia ja kertoa miksi juuri se on hyvä, olisin kiitollinen :)! Lisäksi hinta ei saisi olla mikään superkallis, budjetti ei tod. ole rajaton.
Lapset ovat nyt 8 ja 10 v.
Kommentit (6)
Ehdottomasti, ei pelejä lapsille ja vanhemmat voi katsoa blueray elokuvia milloin lystää koska konsoli ei kiinnosta lapsia.
ps. olen tatuoitu jätkä
Eli on peli, jossa pelataan liikkumalla. On hauska ja meillä hyvässä käytössä kaikilla koko perheellä. Lapset 10v, 8v ja 4v. Lauta tarvitsee vaan useamman metrin tilan television edessä käytössä.
Itse kannatan liikuntapelejä ja musiikkipelejä. Meillä on PS2 ja siinä Singstar on kanssa kiva, jossa lasten kanssa tuntuu olevan parempi ne suomenkieliset biisit. Wiihin löytyy nykyään myös "singstar". Laulupeleissä vaan sitten joutuu kuuntelemaan lasten laulua joka voi joskus olla aika kovaäänistäkin ja joidenkin tuntien jälkeen kaipaisi rauhaakin.
Tuo Wii tosiaan kuulostaa olevan kova sana... täytyy tutustua siihen tarkemmin :)
t. ap
On sellainen koko perheen pelikonsoli. Itselläni siihen on se lauta niin saan treenata :) Löytyy tosi kivoja pelejä, ei mitään räiskintäjuttuja.