Ihanaaa päästä kotiin paskalle.
Lähdetiin perjantaina tuttava perheen mökille ja tultiin äsken kotiin. Mökillä oli kuivakäymälä, joka oli todella paskassa kunnossa (säiliötä ei ole varmaan vuoteen tyhjennetty).
Jo eilen oli karmea paskahätä, mutta eihän siitä mitään tullut siellä paskahuussissa. Kun tultiin kotiin, niin pakko oli mennä heti paskalle.
Kommentit (133)
[quote author="Vierailija" time="26.03.2012 klo 16:39"]
Mä oon töissä kärvistelly koko päivän että pääsen kotiin paskalle ku aamulla ei toiminu maha niin kuin normaalisti.
Enää 40 min ja sitten aaaahhhhh!!!! =)
[/quote]
Jos en saa aamulla tulemaan kaikkia niin joudun käymään myös töissä kakkosella.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2009 klo 22:42"]
Kakin mää kylässä ja kaikenlaisissa julkisissa fasiliteeteissakin, mutta ah, kun menee paskalle omaan vessan ja ottaa jotain lukemista mukaan. Joskus oikein tuntuu että taivaan portit aukeavat. Paska (heh heh) vaan, kun meidän vessoissa on sen verran huono ilmanvaihto, että wc:ssä leijuu usein aika inha käry...
[/quote]
Taidat nauttia hajusta?
Suolentoiminta on iloinen asia. Siinä silmä lepää ;) ....ulostaminen helpottaa oloa ja näin tuoreen vauvan huoltajana on sanottava, että paskominen on osa jokapäiväisiä arkirutiineja. Sonta haisee kämpässä sen kaikissa muodoissa.
voi syyttää hajun lähteeksi kakkavaippoja roskiksessa vaikka olisi itse turautellut.
pönttöihin on just parasta!
Eipähän tartte harjailla sontaa pöntöstä, kansi kiinni vaan ja vihellellen pois.
olin niin fanaattinen kotikakkaaja etten voinut käydä muualla isoilla asioilla. Joten kun jotain suurta oli odotettavissa pysyttelin visusti kotona. Huolellisesti leikkasin paperin keskelle sievän reijän josta voisin sitten kakalla pujottaa keskisormeni lävitse.
Minun lempipaperia oli talouspaperit. Sillä niistä sain leikattua karjalalaista vessapaperia.
Kärsin ummetuksesti niihin aikoihin (OPISKELIJAN RUOKAA) Joten kakan tuloa piti vähän avittaa keskisormella. No tuo paperimalli oli mitä parhainta tuota tarkoitusta varten.
Nyt ammatin saaneena voin ostaa tuoretta kuitupitoista ruokaa ja siirryin venäläiskarjalalaisesta vessapaperista normaaliin. Suoleni toimii loistavasti ja kykenen kakkailemaan milloin missäkin.
paska haisee niin järkyttävälle että käyn julkisissa jättämässä hajun aina jos mahdollista, niin ei kanssaihmisten tarvi kotona sitä haistella.
jos on pakko (huono sää) paskantaa teltassa, niin ne kaivaa teltan apsidiin (eteiseen) kovaan lumeen kuopan. Sinne sitten on näppärä turauttaa tarvis ja heittää sitten vainajan päälle vähän lunta, ja taas uusi rusetti päälle kun tulee hätä (joskus joutuu oleen vaik 3 päivää yhtämittaa teltassa kun on myrsky). Tosi kätevä vessa!
Mikään ei voita kunnon kotipaskaa! Saa rusauttaa varpusparven reunoja myöten täydellä voimalla ja jos olisi vaimo niin hän siivoaisi.
Olen vaimo ja paskannan usein kääretortun kokoisen.
Just tuo kun useita päiviä tekeytynyt unelmatorttu kiemurtelee uunista ulos :)
N34
Montako kertaa pitää vetää pönttö?
Miettikää kun me kaikki tämänkin ketjun kirjottajat kasvoillamme ja nimellämme pauhattaisi täällä :D mielikuvana vallan mainio
Aloitukseen viitaten. Oletko oman elämäsi Inna Tähtinen?
Jokaisella on niitä onnen pipanoita.
Kohtalaisen sairasta settiä. Pitäkää toi.
http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/2012032304367668_v0.shtml