Ihanaaa päästä kotiin paskalle.
Lähdetiin perjantaina tuttava perheen mökille ja tultiin äsken kotiin. Mökillä oli kuivakäymälä, joka oli todella paskassa kunnossa (säiliötä ei ole varmaan vuoteen tyhjennetty).
Jo eilen oli karmea paskahätä, mutta eihän siitä mitään tullut siellä paskahuussissa. Kun tultiin kotiin, niin pakko oli mennä heti paskalle.
Kommentit (133)
Humalassa kävelin 6km kotiini. Oli pimeää ja satoi vettä. Hoipuin tietäpitkin kunnes vatsani ilmoitti paskahädästä.
Pakkohan se oli käydä. Rämpesin ojanpientareelle ja laskeuduin ales. Käteni olivat kurassa koska maa oli märkä. Sitten kyyristyin olin laskenut samettihousut nilkkoihin. Vierelläni oli kuollut jäniksen raato vai rusakkoko lie?
Pakersin ja pakersin tulihan se pehmeästi. Hupsista vähän oli housuille tullut. Pyyhkäsin kakat housuilta ja pistin housut jalkaan. Toivotin huomenet jänölle ja jatkoin matkaa.
Olin äärettömän väsynyt ja kotiinkin oli matkaa vaivaiset 800 metriä. Pirttikin jo häämötti tienpäässä.
Aamulla herättyäni kävin keittämässä kahvit ja hain lehden sänkyyni. Oli muuten ihmettelemistä kun lakanat olvat kakkaiset. Olin unohtanut pyyhkiä pyllyni.
Suolentoiminta on iloinen asia. Siinä silmä lepää ;) ....ulostaminen helpottaa oloa ja näin tuoreen vauvan huoltajana on sanottava, että paskominen on osa jokapäiväisiä arkirutiineja. Sonta haisee kämpässä sen kaikissa muodoissa.
, jos olen vierailla tai muualla kuin kotonani monta päivää. En nimittäin halua käydä paskalla vieraalla pytyllä. Kuvittelen näin: jos syö vähän en kakkaa seuraavana aamuna.
Yleensä kotiin säästän suuren hädän.
tulee, ei silloin pysty odottelee yhtään.
Kun minulla iskee paskahätä niin en kainostele vaikka kuinka paukkuisi. Kotona tai muualla.
Kun meillä oli viemärikatkos ja verkostoa korjattiin niin jouduin käymään paskalla naapurin vessassa. Oli kiusallista mennä toisen avaimilla sisään vessa-asioille. Nyt on sitten heillä putkiremontti ja annoin vastaavasti avaimet naapurille, että pääsevät paskomaan pönttööni roikaleet.
Inhottaa päästää muita kakalle kotiini, mutta sopimus mikä sopimus.
no tälläkertaa tein virheen. Jätän oven auki, jotta kissani pääsisivät kakalle kanssani. KIssani haluavat aina samaan aikaan vessaan kakalle.
Pötkäleen tulon jälkeen huomasin paperin loppuneen rullasta eikä vararullia ollut lähitöllä. Lähimmät rullat olivat eteisen vaatekaapissa. No samaan aikaan astelivat remppamiehet sisään. Olimme sopineet että sisään saa tulla koputtamatta.
Siinä minä paniikissa runnoin oven kiinni ja lukkiuduin vessaan ilman paperia kissat seuranain.
Minun oli pakko pyyhkiä mieheni t-paitaan joka oli pyykkikorissa. Pesin pyykin äkkiä eikä mieheni vieläkään tiedä t-paidan kohtaloa.
no tälläkertaa tein virheen. Jätän oven auki, jotta kissani pääsisivät kakalle kanssani. KIssani haluavat aina samaan aikaan vessaan kakalle.
Pötkäleen tulon jälkeen huomasin paperin loppuneen rullasta eikä vararullia ollut lähitöllä. Lähimmät rullat olivat eteisen vaatekaapissa. No samaan aikaan astelivat remppamiehet sisään. Olimme sopineet että sisään saa tulla koputtamatta.Siinä minä paniikissa runnoin oven kiinni ja lukkiuduin vessaan ilman paperia kissat seuranain.
Minun oli pakko pyyhkiä mieheni t-paitaan joka oli pyykkikorissa. Pesin pyykin äkkiä eikä mieheni vieläkään tiedä t-paidan kohtaloa.
Outo olet.
Noh.. Kesken haravoinnin lähdin kotiin ripulille. Poltteli muuten vähän persettä. Pihalle palatessa kuulin oikealta huutoa. Sielä huiski naapuri, joka pesi autoaan kadulla. Hän kyseli että missäs kävin kun niin kiire tuli?
Huusin että paskalle, paskallehan minä pötkin.
Naureskeltiin hetki, sitten aloin haravoimaan siitä mihin jäin, ja naapuri vuorostaan jatkoi auton pesua.
Kakin mää kylässä ja kaikenlaisissa julkisissa fasiliteeteissakin, mutta ah, kun menee paskalle omaan vessan ja ottaa jotain lukemista mukaan. Joskus oikein tuntuu että taivaan portit aukeavat. Paska (heh heh) vaan, kun meidän vessoissa on sen verran huono ilmanvaihto, että wc:ssä leijuu usein aika inha käry...
suoli. Oletko kenties vanhapiika?
suoli. Oletko kenties vanhapiika?
Minuakin kiinnostaa suoli. Että onko kissoilla sama rytmi vai miten muuten tuo onnistuu?
olen säästeliäs ja käytän yleisiä vessoja aina kun mahdollista jotta säästäisin kotona vettä ja wc-paperia.
Mä oon töissä kärvistelly koko päivän että pääsen kotiin paskalle ku aamulla ei toiminu maha niin kuin normaalisti.
Enää 40 min ja sitten aaaahhhhh!!!! =)
Perheen isä päätti siirtyä ekoaikaan ja viemärivessat poistettiin asunnosta niin säästyy vesi. Tilalle tuli pöntöt joissa on ämpäri ja sinne heitetään sahanpurua sekaan. Nyt meillä on ulkovessa sisällä. Prkeleen ukko!
Minä käyn paskalla mieluummin julkisilla. Mies ei myönnä tehneensä virhettä. Hän suojelee luontoa.. huoh
Teen sen vain kotonani. En koskaan muualla. Jos pitäisi kakata muualle, niin mieluummin halkeisin.
kukaan ostanut vaivihkaa ilmanraikastinta työpaikan vessaan ja sitten ihmetellyt, että kukahan sinne on sellaisen hankkinut? Työpaikkapaskannus on taiteenlaji. Tää on paska palsta, just oikea mulle. Ja huomenna on taas maanantai!
suolentoiminnastani päiväkirjaa. Kärsin ummetuksesta ja kerran lääkäri neuvoi pitämään päiväkirjaa josta näkisi kaiken tarpeellisen.
Sitä piti kirjoittaa vain kaksi viikkoa mutta jatkan edelleen.
edellisessä kakassani oli salmiakin tervainen tunnelma.