Ihanaaa päästä kotiin paskalle.
Lähdetiin perjantaina tuttava perheen mökille ja tultiin äsken kotiin. Mökillä oli kuivakäymälä, joka oli todella paskassa kunnossa (säiliötä ei ole varmaan vuoteen tyhjennetty).
Jo eilen oli karmea paskahätä, mutta eihän siitä mitään tullut siellä paskahuussissa. Kun tultiin kotiin, niin pakko oli mennä heti paskalle.
Kommentit (133)
Pidättelettekö kakkahätäänne samalla kun hengailette av-palstalla?
Kakan nälkä ikäänkuin kasvaa täälä kirjoitellessa. Harmittavasti joskus kakkahätä menee ohitse.
Minä ripuloin kilon ripulit itiksen vessaan ja jätin huuhtelematta Kannen laitoin kiinni kanssa
Kävin ostoksilla ja päätin samalla katsastaa vessan. Ei ollut kiloa ripulia. Valehtelet!
Monesti venytän hätää niin että suoli tyhjenisi kerralla ja kunnolla.
Pidättelettekö kakkahätäänne samalla kun hengailette av-palstalla?
Kakan nälkä ikäänkuin kasvaa täälä kirjoitellessa. Harmittavasti joskus kakkahätä menee ohitse.
En nauti paskailusta muiden pytyllä. Se on toisen reviiriä. En myöskään suodata helpolla sitä jos joku käy paskalla minun pytyllä. En voi käyttää vessaani moneen päivään kun siedätän sitä totuutta että jonkun muun ihmisen kiinteä jäte on pudonnut minun rakkaan pyttyni nokanjuurelle.
En tietenkään kiellä käyttämästä mutta en todellakaan pidä siitä jos joku käy tirauttamassa kakkanokareen kauniin pyttyni posliinikaareen.
Joskus joulun jälkeen on ihaninta ottaa kynttilä mukaan vessaan ja sulkea ovi sekä sulkeutua samalla hetkeksi maailmalta pitkälle joulunjälkeis paskalle. Tunnelmavalaistuksessa on taikaa.
Siinä sitä saa vääntää torttua kolmeen neljään otteeseen. Yleensä vedän vessankin välissä pari kertaa. Nämä ovat niitä elämän pienia nautintoja.
Eipä taida olla kaikki kakat pytyssä sinullakaan.
Minä ripuloin kilon ripulit itiksen vessaan ja jätin huuhtelematta Kannen laitoin kiinni kanssa
Kävin ostoksilla ja päätin samalla katsastaa vessan. Ei ollut kiloa ripulia. Valehtelet!
Korjasitko samalla talteen ne huumeruiskut ja tyhjät campari-pullot?
Yleensä ne huumeruiskun näköiset kapistukset ovat sokeritautisten insuliinipiikkejä.
Ihan vaan huomautuksena ettette alkaisi karttamaan kyseisiä vessoja narkomaanien pelossa. Kakkailkaa rauhassa vaan.
Minä olen opetellut paskomaan niin etten ollenkaan sulje sulkijalihastani koko toimituksen aikana. Ette uskokaan kuinka pitkiä boakäärmeitä pystyn tekemään.
tai kusemisessa. Jos oikeesti on hätä, sitä tekee tarpeensa vaikka kuusen juurelle eikä jahkaile. Paskat paskana, ei siinä sen kummempaa filosofiaa.
Yleensä ne huumeruiskun näköiset kapistukset ovat sokeritautisten insuliinipiikkejä. Ihan vaan huomautuksena ettette alkaisi karttamaan kyseisiä vessoja narkomaanien pelossa. Kakkailkaa rauhassa vaan.
Minä olen opetellut paskomaan niin etten ollenkaan sulje sulkijalihastani koko toimituksen aikana. Ette uskokaan kuinka pitkiä boakäärmeitä pystyn tekemään.
Hänelle pitää ottaa teltta mukaan ja kenttälapio.
Pystyttää teltan ja katkoo metsästä havuja. Pistää niitä lapionpäälle ja tekee tarpeensa lapioon.
Minä sitten autan häntä ottamalla lapion ulos teltasta.
Kakka on helppo hävittää kaivamalla lapiolla kuoppa johon höyryävä läjä kipataan.
Mies on oman vessansa takia lähes neuroottinen pitkillä matkoilla. Aluksi se tuntui oudolta mutta olen jo tottunut mieheni oikkuihin.
Hänelle pitää ottaa teltta mukaan ja kenttälapio.
Pystyttää teltan ja katkoo metsästä havuja. Pistää niitä lapionpäälle ja tekee tarpeensa lapioon.
Minä sitten autan häntä ottamalla lapion ulos teltasta.
Kakka on helppo hävittää kaivamalla lapiolla kuoppa johon höyryävä läjä kipataan.Mies on oman vessansa takia lähes neuroottinen pitkillä matkoilla. Aluksi se tuntui oudolta mutta olen jo tottunut mieheni oikkuihin.
Tuota kutsutaan sissipaskaksi.
Muuten dibaeetikot kantavat mukanaan kahta (yleensä) insuliinikynää, josta annostellaan oikea määrä. Ainut pistämisestä tuleva jäte on siis kynän kärkipiikki.
kesäkuussa tai heinäkuussa jossain rannalla kaislikossa iltahämärässä. Tuntuu hyvältä kun kaisla tuoksuu ympärillä.
Paras paikka maailmassa vääntää naatti on Suomen kesä.
Ei ole parempaa paikkaa rutistaa pataatti sammaleelle.
Hädässä ystävät tunnetaan. Minustakin tuntuu omituiselle lainata toisen ihmisen, vaikkapa läheisen ystävän vessaa isoonhätään.
Onhan kyseessä sentään henkilökohtainen pyhä kammio jossa suoritetaan mystinen kolmannensilmän aukeamisen kautta vartalon puhdistautuminen.
Pienihätä on eriasia.
Ai että "kakka" huumori ei uppoo ihmisiin?? Kyllä on mukavaa kun saa nauraa vedet silmissä... =0)
En nauti paskailusta muiden pytyllä. Se on toisen reviiriä. En myöskään suodata helpolla sitä jos joku käy paskalla minun pytyllä. En voi käyttää vessaani moneen päivään kun siedätän sitä totuutta että jonkun muun ihmisen kiinteä jäte on pudonnut minun rakkaan pyttyni nokanjuurelle.
En tietenkään kiellä käyttämästä mutta en todellakaan pidä siitä jos joku käy tirauttamassa kakkanokareen kauniin pyttyni posliinikaareen.
Joskus joulun jälkeen on ihaninta ottaa kynttilä mukaan vessaan ja sulkea ovi sekä sulkeutua samalla hetkeksi maailmalta pitkälle joulunjälkeis paskalle. Tunnelmavalaistuksessa on taikaa.
Siinä sitä saa vääntää torttua kolmeen neljään otteeseen. Yleensä vedän vessankin välissä pari kertaa. Nämä ovat niitä elämän pienia nautintoja.