Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en jaksa kuunnella enää yhtään! Mieheni aina stresaantuneena haukkuu

Vierailija
22.11.2009 |

kaikki ihmiset ja ihmisryhmät lyttyyn. Ei minua tai lapsiamme mutta kaikki muut. Haukkuu veljensä ja siskonsa ja heidän perheensä, kasvatustaitonsa, rahankäyttönsä, kaiken! Haukkuu myös naapureita, asiakkaitaan jne. En todellakaan jaksa enää kertaakaan kuunnella tätä. Tähänkö meidän perhe kaatuu? Tämä on selkeästi miehelleni stressin/pahan mielen purkukeino. Aina kun on stressaantunut, ärsyyntynyt elämästään niin jo alkaa suu käydä. Lähiaikoina tätä on käynyt niin usein että tuntuu että jaksaminen loppui nyt!!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...monessa perheessä nainen. Huomaa tällä palstallakin että moni purkaa turhautumiaan lyttäämällä muita.

Vierailija
2/12 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aivan sama juttu ja kaikki estoitta lasten kuullen! Kaikki on aivan vatipäitä idiootteja ja kaiken pitäisi olla täydellisiä ja jos eivät ole niin ovat paskapäitä! Insinöörit (ei enää huvita kun ei ole vitsejä...), etniset ryhmät, poliitikot, suomalaiset yleensäkin...ihan kaikki! Niin...eipä mulla todellakaan ole keinoa auttaa sua ap, mutta voin ihan vilpittömästi sanoa, että tiedän tunteen :/ Tiedän miltä tuntuu kun on fiilis, että nyt riiitti se saamarin nälvintä ja haukunta. Suren lasten puolesta, millaisen mallin he saavat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisareni on tuollainen. Tosi raskasta. Jää itelle oikein paha olo. Kerrankin soitti vaan haukkuakseen isänsä, äitinsä, veljen lapset, miehen siskon, anopin.

Joo, ei tarvinnut paljoa käyttää mielikuvitusta, että mitenhän mahtaa musta puhua...

Vierailija
4/12 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös lasten kuullen, ai että välillä ottaa päähän äijä.

Vierailija
5/12 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etniset ryhmät, poliitikot, urheilijat, suomalaiset yleensäkin ja myös ulkomaalaiset. Onkohan ihan suomalaisten miesten yleinen tapa vai ollaanko me vaan onnistuttu nappaamaan helmet?

Minä myös suren lasten puolesta ja monta kertaa olen sanonut että nyt suu kiinni, lapset kuuntelee ja puhunut, etten todellakaan tahdo että hän opettaa lapsillemme moista asennetta. Silti sieltä suusta alkaa vuotamaan kaikkea sontaa taas kun on stressissä.

ap

Vierailija
6/12 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahdistusmöykky rintaan joksikin aikaa vuodatusten jälkeen.

ap

Vierailija
7/12 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse pääsin tuollaista negatiivisesta ihmisestä(ex-vaimoni) eroamalla ja uusi vaimoni on täysin erilainen, positiivinen ihminen .

Vierailija
8/12 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etniset ryhmät, poliitikot, urheilijat, suomalaiset yleensäkin ja myös ulkomaalaiset. Onkohan ihan suomalaisten miesten yleinen tapa vai ollaanko me vaan onnistuttu nappaamaan helmet?

Minä myös suren lasten puolesta ja monta kertaa olen sanonut että nyt suu kiinni, lapset kuuntelee ja puhunut, etten todellakaan tahdo että hän opettaa lapsillemme moista asennetta. Silti sieltä suusta alkaa vuotamaan kaikkea sontaa taas kun on stressissä.

negatiivinen lottovoitto...Saattaa olla sisäänrakennettu suomalalaiseen luonteeseenkin, tiedä häntä...Olen myös sanonut, että lasten kuullen EI puhuta näin, mutta paljonkos auttaa! Ei edes yritä nykyään enää hillitä vaan jopa perustelee, että "hyvähän se on että tietää" ja "saa totuuden sanoa"! No, esikoisen opettaja on jo huomauttanut turhan kärkevistä mielipiteistä, joita lapsi ladellut. Hurraa...Nyt kun oikein ajattelee asiaa, niin eiköhän kyse ole jonkunsortin pään ongelmista...Ja sen tiedän ainakin, että mulla niitä pää-ongelmia alkaa ihan kohta tulla...

ap

Vierailija
9/12 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaiseen käytöksen taipuvaisia. Onneksi aviomies ei ole samaa kaliiberia. Työpaikallakin vältän visusti tuon tyypin ihmisiä. Kahvitunnilla tai lounaalla saattaa samaan pöytään tulla joku tuollainen ilmapiirin pilaaja ja ikävä kyllä seura tempaa monen mukaansa suu vaahdossa haukkumaan mitä ja ketä tahansa. Ei siinä voi kuin ihmetellä mokomaa pienisieluisuutta ja hipsiä pois.

Vierailija
10/12 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdisti aina olla niin negatiivisen ihmisen kanssa, joka ei koskaan nähnyt virheitä itsessään, vain muissa. En tiedä mikä tuohon auttaa, mutta halua vain sanoa että ymmärrän tunteesi...

Vierailija
11/12 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäntehtävänä on haukkua kaikkia ja kaikkea. Sukulaiset haukutaan mennen tullen (erityisesti anoppi), kaverit ja tuttavat haukutaan myös säännöllisin väliajoin. Herää vain kysymys, mitäköhän hän meistä työkavereista kertoo muille... Ei varmaan mitään kauhean hyvää.

Vierailija
12/12 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo niin vaaralliselta kuulosta. Onhan parempi purkaa tunteita noinkin hallitusti kuin padota niitä ja sitten räyhätä ihan hallitsemattomasti. Kyllä lapsetkin oppii tietämään mistä on kyse.