Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä on minuus? Tiedätkö elämän tarkoituksen? - vai kuulostaako sun korvaan turhanpäiväisyydeltä?

Vierailija
22.11.2009 |

Musta kuulosti. Onkohan se niin, että joku iso elämänmuutos saa näkemään, mikä on oikeesti merkittävää ja mistä maailma oikeesti koostuu? Mulle ainakin materian merkitys laski promilleen hetkellisesti, mutta ei ikinä noussut takaisin samalle tasolle.

Esimerkki: Kyllä mä itsestäni huolta pidän edelleen, mutta tuntuu hassulta, että mulle on joskus tullut lehti, jossa on vaan puhuttu meikeistä, hiuksista, kuinka miellyttää miestä, mitkä tavarat on in. Nyt en voisi kuvitellakaan maksavani ko. tiedosta tai _lukevani_ sellasta vapaa-ajalla ja vieläpä maksavani siitä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään lähemmäs kolmekymppiset ystäväni lukevat sitä kuin Raamattua, tai ainakin tosissaan lukevat. :O Oli aika järkytys huomata...

Vierailija
2/2 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä jos mikään ei koskaan pysäytä eikä herätä. Ehkä silloin voi mielenkiinto suuntautua pinnallisempiin asioihin.

Itse olen huomannut esim., kuinka vakavasti vaikka syöpään sairastuneet ja sitten selvinneet, ovatkin kuulostaneet kiitollisilta myös tästä sairaudestaan. Tavallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi