Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko minä wt ihminen?

Vierailija
22.11.2009 |

Asun vuokralla (tosin yksityiseltä), koulutukseltani olen laitoshuoltaja (=sairaalan siivooja), olen yksinhuoltaja, minulla on visa electron, ajan vm. -99 Toyota Corollalla, ostan vaatteita Prismasta, käyn kerran kuussa tyttöjen kanssa baarissa, käytän kauppojen omia, ns. halpismerkkejä, meillä syödään joskus eineksiä... Unohtamatta sitä, että minulla on kerrosvärjätyt hiukset. Päältä vaaleammat, kuin alta (ne ovat so last season, I know).

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen olet luonteeltasi. Oletko hyvä ystävä? Puoliso, entä äiti?

Miten kohtelet toisia ihmisiä?

Vierailija
2/5 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT pukeutuu ja meikkaa yliampuvasti, käyttää rahaa yli varojensa, sisustaa kalliin näköisesti ja kiipii sosiaalisesti itseään rikkaampien piireihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB:tä niin sitten kyllä, muuten ei ;)

Vierailija
4/5 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kuvitella olevansa wt? Ja ei kannata ihmetellä yhtään, jos laitossiivoojat eivät tekisi hommiaan niin hyvin kuin tekevät, ei yksikään toimepide onnistuisi. Ennen opiskelujani tein itsekin noita hommia, ja nyt tulevana lääkärinä tiedän, että sairaala-apulaiset ja laitosiivoojat ovat kaiken perusta. Moni lääkäri on ihan samaa mieltä.

Vierailija
5/5 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että katsoo BB:tä, on joku junttiuden merkkki? Kuule, ihan kaikenlaiset ihmiset katsoo sitä. Tuntemissani BB:n katsojissa on mm. useampi tohtori, joista ainakin kaksi on yliopistonlehtoreita, varatuomari, sairaanhoitaja, lukiolainen ja puheterapeutti. Vähiten koulutettu ystäväni ei katso BB:tä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan