Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nanson PAITULIT on kauheita!

Vierailija
12.11.2009 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/16 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaista yöasua sinä ap käytät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka hullu niitäkin ostaa

Vierailija
4/16 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka hullu niitäkin ostaa

jotain keinokuituisia hiostavia hepeniä vai? vai alastiko pitäisi nukkua? Mikä on palsta mamman hyväksymä The Virallinen Yöasu?

Vierailija
5/16 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaapa ap, mitä yöasua itse käytät?

Vierailija
6/16 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiasuja. Nanson paitulit on MUMMOILLE! :D

ap, ei niin vakavasti ;)

Vierailija
7/16 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman alaosaa, paitsi oleillessa muualla kuin petissä, ja VILLASUKAT!=)

Vierailija
8/16 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, ei niin vakavasti ;)

Nyt vähän tarkennusta, millainen on seksikäs kotiasu? Ja miksi pitää pitää seksiskästä kotiasua perheen kesken? Ymmärrän kahdenkeskiset asut miehen kanssa...

Vierailija
9/16 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, ei niin vakavasti ;)

No mutta! Nyt vähän tarkennusta, millainen on seksikäs kotiasu? Ja miksi pitää pitää seksiskästä kotiasua perheen kesken? Ymmärrän kahdenkeskiset asut miehen kanssa...

Noh, en tarkoittanut mitään mustaa pitsiä. :D Eli mun silmään ne Nanson releet on sellaisia säkkejä, että oksat pois. Mä käytän vartalonmyötäisiä toppeja/paitoja ja esim. velourhousuja. En tarkoittanut seksikkäällä siis mitään törkeetä, vaan sellaista mikä korostaa naisellisuutta. :)

nanso-vastainen ap

Vierailija
10/16 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vannonut etten ikinä, ikinä, ikinä ala käyttämään sellaisia. Ja vannottanut miestä että puhuu järkeä jos joskus alan sellaista haikailemaan.

Vierailija
11/16 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun alasti, ja oloasuna käytän vartalonmyötäisiä trikoomekkoja (ovat kai jotain kesämekkoja mutta itse pidän oloasuna) tai sitten ihan tiukempia alustoppeja ja shortseja/trikoohameita

Vierailija
12/16 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut ei mulle kelpaa, mutta kieltämättä tuosta leveydestä voisi ottaa noista nanson yökkäreistä puolet pois vaikka en tykkää vartalonmyötäisistä yöpuvuista kun ne on aina ihan kierteillä ja aamulla hyppään niin nopeasti sängystä, että pitkä ja kapea olisi hengenvaarallinen.

Vierailija
13/16 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoa xxl..itse oon kokoo L mut halusin oikein ison mihin mahtuu sisälle käpertymään..:D

Vierailija
14/16 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun alasti, ja oloasuna käytän vartalonmyötäisiä trikoomekkoja (ovat kai jotain kesämekkoja mutta itse pidän oloasuna) tai sitten ihan tiukempia alustoppeja ja shortseja/trikoohameita

ainoa kropan osa joka ei ole peiton alla ovat pää ja kädet. Jos pitäisi hihatonta alustoppia, tulisi kesähelteitä lukuunottamatta kylmä. Shortsit ja hameet puolestaan tuntuvat vyötäröllä inhottavalta ainakin kun nukkuu. flanellipyjaman paidat ovat puolestaan liian kuumia eivätkä ne jousta. Lapsen aikana en voi käyttää seksikkäitä vaatteita.

Vierailija
15/16 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen aikana en voi käyttää seksikkäitä vaatteita.

Lapsi EI vaurioidu siitä, että äiti pukeutuu naisellisesti ja ei-säkkimäisesti ;)

Seksikkyys tarkoita vain ja ainoastaan mustaa pitsiä! :D

ap

Vierailija
16/16 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen saa kiristettyä vyötäröltä. On mukava ja myös nätti oloasu mustien trikoiden kanssa Nätein oloasu mitä minulla on koskaan ollut. Minulla on myös ihania Nanson ihonmyötäisiä trikoopaitoja, jotka ovat muuten todella hyvänlaatuisia.

T: Nanso-fani

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä