Mä en ymmärrä ollenkaan miksi Hennaa ja Anttia täälläkin mollataan
Olen vilpittömästi onnellinen heidän puolestaan. On ilo katsella rakastunutta nuorta paria ja toivon heille kaikkea hyvää. He ovat toisilleen sopiva pari enkä voi välttyä ajattelemasta että osa näistä parjauskommenteista on silkkaa pahansuopaista kateutta. Suomessa osoitetaan liian vähän lämpimiä tunteita ja rakkautta. Nykyään on trendinä että puhutaan vain eroista ja existä ja haukutaan miehiä. Nostan hattua sille että Henna ja Antti puhuvat toisistaan niin kauniisti. Siitä on syytä monen ottaa esimerkkiä!
Kommentit (13)
Aika moni varmaan epäilee puoli vuotta kestäneen "vilpittömän ja aidon" rakkauden kestävyyttä ihan ilman mitään sivullisten aiheuttamaa huonoa valoakin.
Minusta on ihanteellista mennä naimisiin kun on löytänyt sen oikean. On hienoa että he menivät naimisiin ja sitoutuivat. Nykyään liian kauan ollaan avoliitossa. Miksi et voisi toivoa heille hyvää. Miksi pitää epäillä?
ap
en minäkään ymmärrä mollaamista, mutta toisaalta en ymmärrä miksi näistä kaiken maailman pikkujulkkista puhutaan niin PALJON..... hoh-hoijaa
he ovat toisilleen sopiva pari", siitä olen ehdottomasti samaa mieltä. Mutta kateellisia, niin mistä???
AIVAN samaa mieltä -ja tämä on loukkaus.
Älykkyys on luokkaa "räkäklimppi" ja ahneua luokkaa "suomalainen b-luokan julkkis" niin hyvä tulee!
Joo, olen TOSI kateellinen näille älyn ja tyylin riemuvoitoille.
Nättejä ihmisiä ovat molemmat ja mukavaa, kun nuoret uskaltavat nykyään vielä naimisiinkin :)
Onnea heille!
ehdottomasti samaa mieltä. Mutta kateellisia, niin mistä???
ja miettiä
ja miettiä
Tyypillisimpiä kateuden aiheita lienee taloudellinen tai muu menestys, äly tai ulkonäkö.
Mikä se juttu on mitä tässä tapauksessa pitäisi kadehtia?
ja miettiä
Tyypillisimpiä kateuden aiheita lienee taloudellinen tai muu menestys, äly tai ulkonäkö. Mikä se juttu on mitä tässä tapauksessa pitäisi kadehtia?
siitä vilpittömästä ja aidosta rakkaudesta joka heidän välillään on ja siksi yrittää tehdä kaikkensa jotta saisi henkilöt huonoon valoon ja muiden huomion pois siitä rakkaudesta.
Itse en arvosta heitä, koska ovat mielestäni pinnallisia, normaalia tyhmempiä seiska-julkkiksia. En vain arvosta heitä ja heidän arvomaailmaansa. Saan kait olla sitä mieltä ilman, että olisin kateellinen?
ja miettiä
Tyypillisimpiä kateuden aiheita lienee taloudellinen tai muu menestys, äly tai ulkonäkö. Mikä se juttu on mitä tässä tapauksessa pitäisi kadehtia?
siitä vilpittömästä ja aidosta rakkaudesta joka heidän välillään on ja siksi yrittää tehdä kaikkensa jotta saisi henkilöt huonoon valoon ja muiden huomion pois siitä rakkaudesta.
Aika moni varmaan epäilee puoli vuotta kestäneen "vilpittömän ja aidon" rakkauden kestävyyttä ihan ilman mitään sivullisten aiheuttamaa huonoa valoakin.
Verratkaa siihen toiseen aviopariin - sen näköisiä kuitenkin on 95% suomalaisista pareista, luultavasti myös valtaosa tämän palstan kirjoittelijoista. Minusta he ovat nätti pari!
Itse en arvosta heitä, koska ovat mielestäni pinnallisia, normaalia tyhmempiä seiska-julkkiksia. En vain arvosta heitä ja heidän arvomaailmaansa. Saan kait olla sitä mieltä ilman, että olisin kateellinen?
älykkyysosamäärästa, taloudellisesta asemasta, rodusta, uskonnosta, julkisuudesta tai mistään asiasta riippumatta. Ei minun tarvitse asettaa itseäni kenenkään ihmisen yläpuolelle.
ap
Minäkään en kenenkään varakkuutta, rotua tai uskontoa arvostele. Mielipiteistä ja ihmisten arvomaailmoista ei tarvitse kuitenkaan olla samaa mieltä, se ei tarkoita että on kenenkään yläpuolella, jos ei vain tykkää ja on itse erilainen ihminen.