Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osaisiko joku auttaa mua pj-ongelmassa...

Vierailija
21.11.2009 |

Eli PikkuJoulu-ongelmassa.

Olen mökkiintynyt puolitoistavuotta kotona. Hiukset kasvaneet vetelänä polkkana ja ohentuneet imetyksestä (enää en imetä), trendeistä ihan pihalla ja kroppa löllö.

Mitä ihmettä keksin mieheni pikkujoulutilaisuuteen päälle?? Kyseessä keskisuuren firman über-hienot kekkerit joihin tulee avecit mukaan.

Paikalla firman hehkuvia kaunottaria, menestyviä ja mahtavia, eivät silti taaskaan mulle juttele vaikka heille puhuisin, olen niin maan matonen heidän silmissään, katsovat varmaan taas ylhäältä alas ja alkavat kesken mun lauseen taas puhua jostain muusta, se tuntuu niin alentavalta, mutta en anna periksi.. ;). Tosin olen varmaan taas aika hiljaa loppu illan.

Ja mukana upeita aveceja, kampaajien/ kosmetologien käsistä suoraan tulleita.

Sekä minä.

Mitä ihmettä laitan päälleni. Kuinka saisin hiukset sillain kivasti rennolle kiharalle, ehkä ryhtiä hiuksiin jne. Mitä ihmettä laitan päälleni?! Mulla ei ole mitään käsitystä mikä nykyään on pinnalla ja mikä totaalisen out!?!

Yritän koota itseäni vielä viikon..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyehköön tukkaan hintaan 30 e. en kyllä pitänyt sitä kovin kalliina, ja hyvänen aika mikä ajansäästö, kun olin tietty käynyt suihkussa aiemmin - ei kun kotiin, kolttu niskaan ja meikkiä, ja menoksi,

Mutta siis tuo suihku- hiusten laitto- meikkaaminen- rumba mikä mulla yleensä on pukeutuminen posket punaisian jäi aivan pois....

Vierailija
2/10 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysi; mielettömän upea mekko! WAU! Voisin tilata sen!

Kengät ehkä hieman rajut mulle..

Kymppi; ai se ole sen kalliimpaa se kampaus? Todella laitan harkintaan, helpottaisi kovasti!

Kiitos!

t-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

make up storeen. Siellä saa meikin hinnan edestä ostaa tuotteita eli meikki on oikeastaan ilmainen.

Mä ehdottomasti panostaisin ammattilaisen meikkiin ja kampaukseen, ne tekee paljon enemmän kuin joku uusi vaate. Mulla on pari takuuvarmaa ajatonta vaatetta (kuten pikkumusta) ja uusien vaatteiden sijasta käytän ammattilaisia apuna tälläytymisessä. Kannattaa!

Vierailija
4/10 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä verran sulla on rahaa käytettävissä?

Mitä löytyy kotonta vaatekaapista? Kotelomekko? Kotelomekko on aina varma valinta ja sen kassa bolero, suht edullisesti saat uuden, muodikkaan boleron.

jos ei ole kotelomekkoa, joku muu musta mekko? Uudista koruilla/ laukulla/kengillä. Älä laita ohuita mustia sukkahousuja!

Hiukset: Onko väri hyvä? Osta kaupasta väri tai sävy ja tällää päähän. Yltääkö hiukset nutturalle? Nuttura on tyylikäs. Tai rullat päähän, saat vähän nostettua lätsähtänyttä tukkaa.

Muista panostaa myös alusvaatteisiin! jos alla on vanhat virttyneet sloggit, ei olo ole kovin hehkeä. Laita jotain pitsiä, sexyä alle, tulee itsevarmempi olo!

Vierailija
5/10 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kampaajalle ja kosmetologille ja anna niiden tehdä temput.

Vierailija
6/10 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kampaajalle ja kosmetologille meno on aika tyyristä lystiä.... Minulla ainakin jäisi menemättä.

- ei ap

Vierailija
7/10 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehenikin sanoi että menisin ammattilaisten pakeille niin ei tarvitsisi stressata, mutta en oikein viitsisi laittaa niin paljon siihen kun olen vanhempainvapaallla ja tulot pienet.

Onhan meillä yhteiset rahat mutta en silti oikein viitsisi itseeni törsätä. Onko kotelomekko ja bolero taas in? Oho, sepäs olisikin sitten hyvä!

ap

Vierailija
8/10 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkaan in :DD

Vierailija
9/10 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita joku väljempi vaate, koska tuoreena äitinä harva vanhan vaatekaapin vaate sopii.

päivällisen ja lasillisen jälkeen tulee turpea olo, silloin jos on hankaavat muka-sexyt alusvaatteet päällä on tosi tukalaa.

Käytä viimeiset rahasi kampaajalle, ja mieluummin nuttura kuin mikään illan mittaan lätsähtävä kutripilvi.

hauskaa iltaa. jos sinulle ei puhuta, tai ei osoiteta kiinnostusta kanssajuhlijasi ovat huonosti käyttäytyviä

olen suomenruotsalainen, sinänsä sillä ei ole väliä, mutta minulle on opetettu että juhliin kutsutaan monenlaisia ihmisiä, ja huonon sivistyksensä osoittaa sillä, että kohtelee jotakuta alentuvasti. Emännälle kohtelias vieras juttelee kaikkien kanssa, ja yrittää löytää jotain juttua kaikken kanssa jotta juhlat onnistuisivat. Kun toimitaan näin, myös entuudestaan vieras henkilö (uskaltaa(viitsii) tulla juliin, koska voi laskea näiden pelisääntöjen varaan, häntä ei jätetä yksin. Myös jos toinen nolaa itsensä (kaataa lasin tms.) mitä en ollenkaan usko että ap tekisi, tapoihin kuuluu, että ollaan kuten ei huomattaisi jotta ei nolata ko. henkilöä enempää.

noista ap:n mainitsemista ihmisistä ei voi muuta sanoa kun helvetin nouveau riche eli uusrikkat nousukkaat.

Vierailija
10/10 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset