Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näillä bb-turhakkeilla on toi uusi avioliitto varmalla pohjalla:)

Vierailija
21.11.2009 |

- Henna on elämäni nainen, mutta kauan se kesti tajuta. Sitä ennen Henna roikkui mussa kuin iilimato. Ja nyt vähän aikaa sitten meille tuli puoli vuotta täyteen virallista seurustelua. Eli naimisiin vaan, mitä suotta odottamaan, kun rakastetaan niin paljon, Antti hehkuttaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää pyörittää tollasta ohjelmaa jossa julkisuudenkipeät vajakit nolaavat itsensä loppuiäksi. Nää ihmiset tulee todennäköisesti tarvitsemaan pitkiä terapioita päästäkseen kuiville noista BB-toilailuistaan.

Vierailija
2/3 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

matit ja mervit ja luulee tekevänsä rahaa sitten seiskan jutuilla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma vaan on siinä, että Matti ja Mervi eivät ole ns. "turhia julkkiksia", vaan heillä on saavutuksia. Matti käsittääkseni edelleen maailman paras mäkihyppääjä kautta aikojen (jos puhutaan mitaleista mitä urallaan voitti) ja Mervin "saavutus" on se että hän on rikasta sukua. Toki ei itse ole rahoja tienannut...! MUTTA hänellä ei ole rahasta pulaa --> ei tarvitse itseään Seiskalle myydä rahasta.

Tämä Antti ja Henna taas on nobodyja, kukaan ei heistä ole kiinnostunut. Olivat muutaman viikon BB:ssä ja siinä kaikki. Ovan todella tyhmiä ihmisiä, ja kuvittelevat että hei vähän mä oon cool kun oon julkkis...!!!

Mutta se julkisuus itsessään ei ole mitään. Ihailen ihmisiä jotka ovat omilla ansioillaan julkisuudessa, ja joita moni ihailee (urheilijat, näyttelijät, kirjailijat, muusikot jne.) ja jotka antavat jotain ihmisille (vaikka hyvän taide-elämyksen tai saavat nuoren treenaamaan lajinsa huipulle olemalla esikuva jne.)

Mutta se mitä ihmettelen kovasti; miksi Seiska tekee juttuja tästä hääparista? MIKSI, koska kukaan ei liene jäisi kaipaamaan (ei edes HUOMAISI...!) jos parista ei esim. vuoteen juttua olisi lehdissä.

No toki Seiskaa lukee tietty ihmisryhmä, mutta ärsyttää moiset tyrkyt. Esim. viime vuoden BB voittajasta en ole lukenut juttuja/nähnyt häntä BB-lähetyksissä jne.

Kuka ihan totta kaipaa turhia julkkiksia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi