Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kondomipariskunnat! Miksi teillä on ehkäisykeinona juuri kondomi?

Vierailija
21.11.2009 |

Oletteko tyytyväisiä siihen?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneskelen paljaalla poikaystävääni peppuun, kun eNme voi saada lapsia kuitenkaan.

p.s. si8oittakaa muumiNmugKeihin. Si8oittamalla pareNpi tuotto!!!

Vierailija
2/47 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään hormonivalmisteita. Niiden vaaroista ei puhuta juurikaan, mutta niitä kyllä löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tässä kaupungissa näyttää olevan tosi vaikea päästä kierukan asennukseen. Voi kun niitä laitettaisiin edelleen jälkitarkastuksessa kuten ennen tehtiin!

En ole tyytyväinen.

Vierailija
4/47 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukurasitteen vuoksi sairastamani verenpainetaudin vuoksi. Tosin en kyllä hormoneja söisi muutenkaan.

Kierukkakaan ei huvita, en halua mitään ylimääräisiä osia alapäähäni saati niitä langan pätkiä osumaan peniksen päähän tai tarttumaan tamponiin.

Mies on menossa vasektomiaan, sitten ei tarvetta kumillekaan.

N34

Vierailija
5/47 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kortsu käytössä, koska minulla on vaikea verenpainetauti. En viitsi rasittaa elimistönija maksaani millään hormonaalisilla ehkäisyllä enää tästä enempää. Kuparikierukka taas lisäisi vuotoja ja se ei innosta.

Mieliala on ilman pillereitä tai nuvaringejä parempi ja suoraan sanoen himottaa enemmän ja orgasmit ovat voimakkaampia. Tuo tyytyväisyys seksielämään on se painavin syy etten halua käyttää itse enää ehkäisyä, vaikka sisätautilääkäri on myös nuo muut ehkäisimet kieltänyt. Jos mies ei halua lisää lapsia, niin käyttäkööt kumia. No problem..

Vierailija
6/47 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan "kondomipariskunta" mutta joo siis käytetään kondomia. En halua mitään hormonaalista enkä mitään muutakaan kierukkaa asennuttaa itseeni. Neljä vuotta olen syönyt joskus ennen lapsia pillereitä ja se hormonimäärä saa kiitos riittää minulle. Kondomit on ihan toimiva ratkaisu meille.

Vierailija
7/47 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua käyttää mitään hormonivalmisteita. Niiden vaaroista ei puhuta juurikaan, mutta niitä kyllä löytyy.

Vierailija
8/47 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhumattakaan haluttomuudesta.

Se on nyt kortsu käytössä ja mies on suunnitellut menevänsä piuhojen katkaisuun.

Kyllä paljas paremmalta tuntuu mutta ei voi mtn.

Vierailija
9/47 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilimme paljaalla ja se tuntui oudon nahkealta ja ryhmyiseltä monien kondomivuosien jälkeen. En kyllä kertonut miesparalle.

Vierailija
10/47 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasektomiasta puhuttu, ei vielä päätetty.

Ei olla tyytyväisiä, mutta onneksi tullaan ilman seksiäkin toimeen.

Vierailija
11/47 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. niinkuin muutkin katalat eukot tuntuvat tekevän

Pistän kondomeihn reikiä... ja yllätyn suuresti,e että miten se on mahdollsita...

Sitten saan ukon liekaan, kunnes huomaan, että tuli vikatikki ja ukko pihalle ja uusi kierrokselle ja taas kodomiin reikiä...

Vierailija
12/47 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierukka ei houkuta muuten, menisin sterilisaatioon mutta mies toivoo että "varan vuoksi" en vielä mene. Kondomi tuntuu helpoimmalta.

Vierailija
13/47 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hormonaalisen migreenin vuoksi. Seuraavaksi suunnitellaan sterilisaatiota mulle tai miehelle. Ei olla vielä päätetty kummalle.

Vierailija
14/47 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkusiskoni on syntynyt kuparikierukan kanssa.

Ollaan ihan tyytyväisiä kortsuihin.

Vierailija
15/47 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä minun verenpaineeni ei kestä pillereitä tai muitakaan on kokeiltu. Olen kumille allerginen joten peppuseksi on ainut keino harrastaa ehkäisyä minulle.

Vierailija
16/47 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylimääräisiä hormoonivalmisteita.

Vierailija
17/47 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos mies haluaa a-rappuun niin kondomi pakko.

Vierailija
18/47 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kävä kyllä minun verenpaineeni ei kestä pillereitä tai muitakaan on kokeiltu. Olen kumille allerginen joten peppuseksi on ainut keino harrastaa ehkäisyä minulle"

ei ole totta. on myös muunlaisia luonnonkumi valmisteita mille kumiallergisen ei pitäisi reagoida. tämä on varmaan provo. yök kakkoseen aina???

Vierailija
19/47 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota muihin ehkäisymenetelmiin. En tykkää..

Vierailija
20/47 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kyllä kumiallergiaa. Meillä kumi on ainoa vaihtoehto koska en halua syödä hormoneita(imetän)enkä halua sisääni vierasesinettä eli kierukkaa(ajatus pelottaa). Tosiasiassa mies ei kuitenkaan tykkää ja aika harvoin tulee käytettyä. Mutta lapsiluku ei ole vielä täynnä joten siksi näin uskalletaan tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi