Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Audi ostettu!

Vierailija
21.11.2009 |

Vaadimme kaikessa laatua. Keittiö on Puustellia, tekstiilit Marimekkoa, Haalarit Reimatecciä, omat vaatteet Espritiä, Hilfingeriä jne.

Ja nyt saimme autoasiatkin kuntoon, kun vanha legopalikan muotoinen ruotsalaisfarkku lähti vaihtoon ja tilalle saatiin uusi Audi A4 Avant Guatro. On ledivaloa, isoa vannetta, nahkarattia, ilmastointia, cd-soitinta, säköikkunaa jne. jne.

30000€ jouduttiin ottaan lainaa, mutta pystytään kyllä maksamaan. Pian mennään ajelulle!!!

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostamme automme käteisellä, vaikka emme kai ihan persukisia olekaan. Noin 30 000€ ovat yleensä arvoltaan. Riittävät omiin tarpeisiin.

Meillä on 2 autokauppaa. Sen vaan oon huomannut että harva ostaa käteisellä tai pankinlainalla. Yleensä ne ostetaan rahoituksella. Erittäin harva ostaa käteisellä kalliimpaa autoa, siis tosi harva.

Käteisellä ostaa yleensä juuri ne joilla ei ole luottotietoja tai sitten tuloja millä lyhentää lainaa.

Tää on muuten todella huvittava ketju!

Vierailija
22/58 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asumisoikeus asunnossa kerrostalossa, pihassa Volvo vm -91, lemmikkinä kissa, pukeudutaan siihen, mikä ulkonäöltään miellyttää (pjalla Remun haalari, tyttö valkkasi Ciraffin puvun).

Onnellisia ollaan, kun ei tarvitse pelätä luottotietojen menetystä, kun ostetaan kaikki käteisellä, luottoja ei harrasteta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audin A4-mallilla aikoo elvistellä niin perässä olisi syytä lukea S4.

Muuten ei herätä kateutta/omistamisen halua.

Vierailija
24/58 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nykyään paremmassa maineessa saksassakin, eihän siellä mersulla aja enään kuin turkkilaiset.

Vierailija
25/58 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteisellä ostaa yleensä juuri ne joilla ei ole luottotietoja tai sitten tuloja millä lyhentää lainaa.

Entä jos vain ei halua maksella rahoitusyhtiölle korkoja/palvelumaksuja?

Luulisin, että käytännössä jokainen työssäkäyvä 35+-ikäinen perhe pystyy ostamaan 30-40000€ auton ilman lainaa.

Ja ketjun aiheeseen: Audi on nykyään hieman tyylitön merkki, jolla ajelee valkoinen roskaväki, chavit.

Vierailija
26/58 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskan vertaa mikä on auton kulloinenkin imago.

Tällä hetkellä ei ole Audia alla mutta seuraavaksi voi hyvinkin.

Vierailija
27/58 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on alla Lexus-maasturi. Ostin ruottista kun vähän halvemmalla sain. Vittuilkaan ihan vapaasti, mä en ole rikas joten on pakko tehdä valintoja, käteisellä tosin ostin ja makson melkein 25000 euroa, mutta halvempi silti kuin suomesta ostettu. Ja vaikka käteisellä ostin, niin en tosiaan ole rikas.

Vierailija
28/58 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskan vertaa mikä on auton kulloinenkin imago. Tällä hetkellä ei ole Audia alla mutta seuraavaksi voi hyvinkin.

Ostan ihan fiiliksellä auton ja en ole merkkiuskollinen. Tiettyjä vaatimuksia mulla on, mutta jos ne täyttyy niin merkillä ei oikeastaan mitään väliä ole.

Vierailija
29/58 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussilla + muilla julkisilla kuljetaan, vanhemmat ja lapset. Vaatteet kirppikseltä ja ruoka tehdään itse. Ei olla köyhiä eikä kipeitä mutta emme halua tuhota maapalloamme kuluttamalla luonnonvaroja loppuun meidän eliniällä.

Vierailija
30/58 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiset asuvat pohjanmaalla ja kuljemme sinne junalla tai linja-autolla. Nämä reissut ovat meille elämyksiä alusta loppuun, syömme eväitä, luemme kirjoja ja katsomme maisemia.

Kotimme on pieni "mummon mökki" 50m2 sisustus kirpparilta sekä isomummultani. Vaatteet lähinnä omatekemiä tai kirpparilta.

Ei yhtään lainaa, ei yhtään riitoja, ei yhtään stressiä eikä mitään huolia. Olen onnellisempi kuin koskaan enkä vaihtaisi tätä tilannetta mihinkään!!!

Vierailija
31/58 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiset asuvat pohjanmaalla ja kuljemme sinne junalla tai linja-autolla. Nämä reissut ovat meille elämyksiä alusta loppuun, syömme eväitä, luemme kirjoja ja katsomme maisemia. Kotimme on pieni "mummon mökki" 50m2 sisustus kirpparilta sekä isomummultani. Vaatteet lähinnä omatekemiä tai kirpparilta. Ei yhtään lainaa, ei yhtään riitoja, ei yhtään stressiä eikä mitään huolia. Olen onnellisempi kuin koskaan enkä vaihtaisi tätä tilannetta mihinkään!!!

Vierailija
32/58 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiset asuvat pohjanmaalla ja kuljemme sinne junalla tai linja-autolla. Nämä reissut ovat meille elämyksiä alusta loppuun, syömme eväitä, luemme kirjoja ja katsomme maisemia.

Kotimme on pieni "mummon mökki" 50m2 sisustus kirpparilta sekä isomummultani. Vaatteet lähinnä omatekemiä tai kirpparilta.

Ei yhtään lainaa, ei yhtään riitoja, ei yhtään stressiä eikä mitään huolia. Olen onnellisempi kuin koskaan enkä vaihtaisi tätä tilannetta mihinkään!!!

niin mieluummin sinun kuin ap:n. Itseään täynnä olevia pröystäileviä lainarahoillaan kerskuvia mammoja on Suomi täynnä. Oikeasti onnellisia todella harvassa, tarkoitan niitä jotka osaavat olla onnellisia ilman rahan tuomia rikkauksiakin.

Vierailija
33/58 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mieluummin sinun kuin ap:n. Itseään täynnä olevia pröystäileviä lainarahoillaan kerskuvia mammoja on Suomi täynnä. Oikeasti onnellisia todella harvassa, tarkoitan niitä jotka osaavat olla onnellisia ilman rahan tuomia rikkauksiakin.

Olen huomannut että usea ihminen masentuu kun tulee tiukkaa ja raha huolet painaa. Niinkuin 31 kirjoittikin, hän ahdistuisi. Ok, yritän ymmärtää että jotkut tarvitsevat loistoautot ja kodit ja vaatteet ollakseen onnellisia. Ja olen onnellinen että minä en.

Vierailija
34/58 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

amk:sta hankittu tradenomipaperi takataskussa ja käyntikortissa lukee myyntipikkupomo. Tiesitkö, että ihmiset joilla on rahaa (omaa tai vanhaa sellaista) eivät yleensä sillä leveile? Oletko kuullut sellaista sanaa kuin nousukas?

Vierailija
35/58 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri näitä kaupassa karjuvia räkänokka-Einareita jotka huutavat että elämä on pilalla jos eivät saa esim. juuri ilmestynyttä ps3. Ja tietysti mamma sen ostaa s-luotolla että Einarista tulee iloinen ja Einari hymyilee kunnei muuta keinoa hymyn saamiseksi keksi

Vierailija
36/58 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Entä jos vain ei halua maksella rahoitusyhtiölle korkoja/palvelumaksuja?

[/quote]

Jos on asunto jo maksettu niin sitä vastaan saa huomattavasti edullisempaa lainaa kuin mitä rahoitusyhtiö tarjoaa. Tässä on tämä mitä mä en käsitä miksi pitää ottaa lainaa lainan päälle. Vai ajatteleeko nämä ihmiset ettei kaikkea koskaaan saakaan maksettua. Terv. oma asunto ja auto

Vierailija
37/58 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pihassa Volvo -83, Mersu -81, Mersu -81 ja Datsun -70.

Itse ja lapseni pukeudutaan kirpparilta ostettuihin vaatteisiin ja ollaan tyytyväisiä, kun vaatteet ovat jo valmiiksi "pehmoisia". Tyyli on vapaa ja sporttinen!

Kyllä ihmiset ovat suuruudenhulluja!!!

Vierailija
38/58 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä olet nytten niin rikas ihminen kun on varaa ostaa audi. Kyllä oikeen kateeksi käy!1 wau!!

Vierailija
39/58 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

amk:sta hankittu tradenomipaperi takataskussa ja käyntikortissa lukee myyntipikkupomo. Tiesitkö, että ihmiset joilla on rahaa (omaa tai vanhaa sellaista) eivät yleensä sillä leveile? Oletko kuullut sellaista sanaa kuin nousukas?

Mutta en ole rikkaasta suvustakaan, mutta rahaa mulla on. Miksi en sitä saisi käyttää ja iloita tienaamastani? Jos joku pitää sitä kerskumisena tai nousukkuuttena niin se on sen ongelma. Mä olen tyytyväinen että olen vanhan ysitonnisen saabini voinut vaihtaa jo aikapäiviä sitten uuteen mua miellyttävään autoon, vaikka saabikin palveli hyvin, niin oli se ihan helvetin ruma. Kuitenkin uskallan sanoa että mulla on ihana auto ja sillä on ihana ajaa. Voi, olenko nousukas sen takia?

Ärsyttää suomalaisten hissuttelu ja kateellisuus!!

Vierailija
40/58 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en osta, koska eivät palkanneet Kiesin tilalle naista.

T: feminiini

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä