G: Milloin olet viimeksi pitänyt lastasi sylissä?
Suukottanut? Sipaissut hiuksia? Nauranut yhdessä hänen kanssaan? Paininut leikkimielisesti? Köllötellyt sohvalla hänen kanssaan yhteisen viltin alla kylki kyljessä?
Kommentit (21)
Ennen päikkäreitä. Jokapäivästä touhua meille :)
Tänään tähän mennessä paijasin, halasin, hupsuttelin. Suukkoja ei halunnut vaikka tarjosin (antoi itse minulle).
Suukottanut? Sipaissut hiuksia? Nauranut yhdessä hänen kanssaan? Paininut leikkimielisesti? Köllötellyt sohvalla hänen kanssaan yhteisen viltin alla kylki kyljessä?
Köllöteltiin ja hassuteltiin sohvalla viimeksi aamupäivällä ennen muskaria. Halinut ja pusutellut n. tunti sitten ennen päikkäreitä. Hiuksia silitin kun nukutin häntä uneen. Tyttö 2v.
Eiköhän kyseessä ole aika vakio setti lapsiperheessä.
Tulin koirien kanssa harkoista ja kotiin tullessa kaikki neljä kävivät joko halaamassa, sylissä tai muuten päällä kieppumassa, joten peuhasin tietenkin heidän kanssaan hetken ennen kun menin ruokaa itselleni lämmittämään, vaikka nälkä olikin. :-) Ja niin, mies puki nuorimmaisen juuri ulkovaatteisiin, ja lähtivät rattailla päiväunilenkille, joten kävin pusujakin tuli annettua sekä kuopukselle että miehelle.
eikös toi ole ihan perusmeininkiä ainakin pikkulapsiperheiss? teinit ei ehkä kaipaa tuollaista yhtä paljon :)
Juuri hetki sitten, 8v malttoi kölliä sylissä pari minuuttia ja kuopus 6½v vähemmän aikaa.
Montakin asiaa olisin voinut hoitaa kenties paremmin äitiydessäni, mutta syliä, suukkoja, rakkauden tunnustuksia yms he ovat saaneet syntymästään lähtien ihan joka päivä :o))
-äitix2-
Ihan normaalia meillä jatkuva haliminen, pusutteleminen ja hupsuttele, joka päivä ja monta kertaa päivässä. Eiks kaikilla varmaan ole?
T. 1.5v tytön äiti
pelattiin 8v pojan kanssa muistipeliä ja samassa pelin tuoksinassa (poika taas päihitti minut) tuli halittua, kutiteltua ja pussattua. On arkipäivää meillä, äsken kävi vielä antamassa pusun poskelle.
No joo, 3 alle kouluikäistä ja jokapäiväistä kauraa on meillä suukot sun muut. Isointa kyllä tulee harvemmin pidettyä sylissä, useammin pitäis... Keskimmäinen suukottaa päivittäin minua, ensin kiukuttelee, kun saan lapsen rauhoittumaan, haluaa halia, suukottaa ja sanoo että äiti olet minun maailman kaveri tai olet minun paras kaveri. :)
oikeestaan koko ajan kun on mahdollisuus olla hänen kanssaan. nyt nukkumassa. isomman kanssa ei niin paljoa halita (koululainen) mut pienen kanssa kyllä ja koko ajan (2v).
tokaluokkalaisen kanssa kaikkia muuta tänään paitsi köllöttelyä ja painimista
uhmiksen kanssa samaten.. sekä vauvan kanssa ollaan myöskin maattu viekukkain, ei tosin sohvalla vaan lattialla ;)
mutta nämä muut on ihan päivittäisiä juttuja. Aamulla meillä oli kauhean hauskaan 10-v:n kanssa ja 7-v:n kanssa käveltiin käsikkäin kaupungilla. Pussailen heitä varmaan harvase tunti...
Teiniä en enää pidä sylissä kuin ihan hetken koska hän painaa jo niin paljon enemmän kuin minä, että lytistyn muuten ;) Mutta teini kyllä nappaa äidin polvelleen melko usein.
Eilen kyllä katseltiin yhdessä leffaa, mutta ei viltin alla. Leikittiin lattialla, kai sitä voi painimiseksikin kutsua. Ollaan tosi läheisesti yhdessä kaikki (minä ja 3 lasta), isä harvemmin.
Toki naurettu on yhdessä, mutta painimaan minun on turha alkaa edes leikkimielisesti, ja tuo suukottelu ja viltin alla kölliminenkään ei enää ole oikein luontevaa noiden 18v, 16v ja 14v poikien kanssa.
isompien kanssa halitaan ja muuten huomioidaan vähintään joka ilta. Toki nauretaan heidänkin kanssaan usein.
eilen.
Lapset 2v ja 4v