Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monellako naisella

Vierailija
21.11.2009 |

on tämäntyyppinen takapuoli?

JÄRJETTÖMÄN kiihottava!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohohohh

Onpas naisella ihana peppu

Jos olis samoissa kisoissa ton kanssa niin pitäis hommata mahdollisimman isot verkkarit ettie näy kun alkaa pakosta otaan eteen.

Vierailija
2/14 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ei noin hyvässä kunnossa, koska en ole huippu-urheilija.

Perseeni teettää vain kovasti työtä, koska se on taipuvainen keräämään rasvaa itseensä. Muualta en sitten lihokaan. Koska olen jo yli 35-vuotias, joudun juoksemeen kympin lenkin kolmasti viikossa ja jumppaamaan muina päivinä, jotta hanuri pysyy edes jotenkin kuosissa.

Istuvia vaatteita on vähän vaikea löytää, koska hanuri on "korkea". Farkut tosin istuu hyvin päälle, mekot huonommin (kangas pussittaa selästä hanurin päältä).

Miehet kyllä ovat ihan villinä mun peppuun..mutta se tosiaan on aika työläs kaveri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteethan on suunnattu usein läskeille ja perseettömille. Kannattaa olla ylpeä tuollaisesta pepusta! Kannattaa hankkia mekkoja, jotka voi kiristää vyötäröltä tai vaikka mekon päälle sopiva leveä joustava vyö, uuh...

Näkisimpä peppusi, lääh.

M31

Istuvia vaatteita on vähän vaikea löytää, koska hanuri on "korkea". Farkut tosin istuu hyvin päälle, mekot huonommin (kangas pussittaa selästä hanurin päältä).

Vierailija
4/14 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tosin ihmettelen, minkä hemmetin takia jaksan sitä treenata, kun elän väljähtyneessä liitossa.

Mutta kai just ton takia, että joku M31 sitä aina joskus jossain baarissa kehuu, ja olen sitten onnessani.

Vierailija
5/14 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

urheilutaustaa myös, nykyään harrastuspohjalta. Vaatteita en löydä millään, siksi ompelen suurimman osan itse. Mekot pussittaa selästä, farkut pitää ostaa isot koska on tehty kapeille lattapeffoille, hameet on ommeltu neliöiksi (eikö ihmisillä ole vyötäröä nykyään..) Ensin vihasin sitä, koska sain siitä aina kommentteja, mutta nykyään korostan sitä koska peittääkään ei voi :D Kommennetteja tulee mutta tulkoon, se on osa minua ja hyvä minä onkin!

Vierailija
6/14 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

farkut pitää ostaa isot ja sitten kavennusommella vyötäröltä...

mieluiten mulla legginssit ja minari. strets kangas hyvä juttu...

pyöräily muokannu peban kun ei ole audia,heh

Vierailija
7/14 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla käyn nykyäänkin sillojn tällöin. Vähän on tullut kiloja huippuvuosista, mutta oon tyytyväinen, kun rinnat on siitä johtuen vähän kasvaneet :)

T. entinen pikajuoksija

Vierailija
8/14 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lukea, kun naiset tyytyväisinä kehuvat kauniita muotojaan ja miehet välissä huokailevat naisten ihanuutta. Tästä tuli hyvälle mielelle!

Vierailija
9/14 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hevonen takaapäin. Ette luultavasti ole kukaan nähnyt HYVÄNNÄKÖISTÄ peppua, kun pitää tuollaista kehua. Kauneus on katsojan silmässä, mutta hevonen ei ole kaunis.

Vierailija
10/14 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lättäperseitä ja läskiperseitä on maailma täynnä. T

ällaisia kun näkee niin aah.

hevonen takaapäin. Ette luultavasti ole kukaan nähnyt HYVÄNNÄKÖISTÄ peppua, kun pitää tuollaista kehua. Kauneus on katsojan silmässä, mutta hevonen ei ole kaunis.

Vierailija
11/14 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko sanoa vaikka nainen itse olenkin...mulla on pyöreä ja läskinen perse, ei yhtään kiva. Mutta olenkin 3 lapsen äiti ja ihan perustavis.

Vierailija
12/14 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko itsellä vähän samanmallinen, ainakin samat ongelmat kuin monella muullakin täällä, eli joutuu ostaan vyötäröltä liian isoja housuja ja kaventaan niitä. Noin kiintee tää mun takapuoli ei oo, oli ehkä joskus nuorempana. Mutta muoto on säilynyt ja kyllä mies sitä muistaakin kehua ja hyväillä päivittäin.

Nuorempana kans vähän häpesin muotojani, kun kaverit ja äiti haukkuivat isoa takapuoltani. Nyt myöhemmin äiti on tunnustanut olleensa kateellinen, koska hänellä ei ole koskaan ollut takapuolessa kunnon muotoa, vaan semmonen perus lättänä. Tytärtäni aion kannustaa olemaan ylpeä muodoistaan :)

Vierailija
13/14 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti hyvässä kunnossa jos juokset kympin kolme kertaa viikossa ja vielä jumppaa päälle.

Vierailija
14/14 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselle luoja on luonut todellakin perseen jota on. Ei ole todellakaan littana lättänä vaan pyöreä. Mutta vaatteet on kyllä hankalat kun ne on suunniteltu sellasille joilla ei ole ulottuvuutta perseessä. Mulla on vyötärö 40cm kapeampi kun persus...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi