Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkat myöhässä, testit negatiivisia

Vierailija
21.11.2009 |

Menkkojen piti alkaa viikko sitten. Nyt kp42 eikä vieläkään tietoa menkoista.

Tiistaina tein testin: negatiivinen. Tänä aamuna tein testin ja negatiivinen sekin. Joko pitäis ottaa yhteyttä lääkäriin?

Alan oleen ihan sekaisin, kun jonkinlaisia raskausoireitakin olisi, mutta testin mukaan en raskaana ole. Alkoholin jätin nyt kuitenkin varmuuden vuoksi pois.

E-pillerit lopetin helmikuussa, siitä asti kierto ollut suht' säännöllinen, noin 33-35 päivää. Stressiä tai suuria muutoksia ei ole normaalia enempää.

Ajankohta ei ole paras mahdollinen vauvalle, ja "pelko" raskaudesta voi varmaan myös viivästyttää menkkoja?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen alkoi rintoihin sattuun ihan jäätävästi. Ja maha oli myös kipee. Ajattelin että menkat alkaa, kun olo alkoi muutenkin olemaan samanlainenn..

Tänään on kp44 ja kyllähän onkin tullut jotain "tavaraa": riisipuuron näköstä vaaleanpunasta mössöö. Siis ei vuoda, mutta vessapaperiin jää pyyhkiessä.

Rupee todella pelottaan, että mikähän mahtaa olla vialla. :( ap

Vierailija
2/10 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"pelko" voi tosiaan siirtää menkkoja! Minulla ainakin käy herkästi noin, jos vähänkään alan jännittää, että missä menkat viipyy, ne viipyy aina kauemmin.

Hetki kun unohdan jännittää, ja rentoudun, ne alkaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen takia menkkoja ei kuulu. Yleensä kierrot, jotka ovat >35 päivää ovat ovuloimattomia.

Vierailija
4/10 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...oot raskaana mutta raskaushormoonit ei vielä näy niin, että nostaisivat testin oikealle tasolle..mulla näin kävi! odota vielä viikko...tee sit viä testi, josko se jo näyttäis positiivista tai sit menkat jo tulis...

en tiä kumpi parempi, mutta tsemppiä!!!

Vierailija
5/10 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin on käynyt noin-monta kertaa. Joillakin kerroilla kk:set on tulleet sitte joskus aikojen päästä. Viimeisimmällä kerralla tein r-testin viikon sen jälkeen kun olisi menkkojen pitäny alkaa, negaa näytti. Tein viikon päästä eli kaksi viikkoa sen jälkeen, kun olisi pitäny alkaa menkat, testin uudestaan ja se näytti plussaa!! Nyt viikkoja 16+.

Vierailija
6/10 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis 40 pv tai yli. En tiedä mistä johtuu, mulla tosin muutenkin pitkähkö kierto, 31-34 pv yleensä.

Vierailija
7/10 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin vasta maanantaina huolestumaan, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa lauantaina. En etukäteen "pelännyt" ollenkaan, kun olin ihan varma, että menkat tulee taas niinkuin pitäisikin.. :/ ap

Vierailija
8/10 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä viikolla plussasit?

En oikein edes usko noihin testeihin (paitsi verestä tehtyyn), kun niin paljon oon lukenu ja kuullut näistä tapauksista, jossa testi näyttää negatiivista vaikka raskaana olisikin. ap

Vierailija
9/10 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

e-pillereillä olla vielä jotain vaikutusta tohon kiertoon? Lopetin ne siis helmikuussa..

Vierailija
10/10 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussasin siis rv 6+4 tai jotain sinnepäin. Rakenneultrassa viikolla 14+ todettiin että raskaus onkin todellisuudessa vasta viikolla 12+. Eli olen raskautunutkin oletettujen kuukautisten alkamispäivän aikoihin tai hieman ennen. Omituista. Siksi siis testikin näytti plussaa niin myöhään.

Pillereiden vaikutuksesta en osaa sanoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä