3 minuutin seksit
Suomalaisten keskimääräinen rakasteluaika on kuulemma 3 minuuttia, mikä on ihan järkyttävä tieto.
Meillä kun rakastellaan niin siinä menee helposti yli 30 minuuttia, jopa tunti. Sehän riippuu paljon tilanteesta ja kerrasta, mutta kuinka kauan teidän rakastelukerrat kestävät? Onko tämä 3 minuuttia minunkin tulevaisuus...?
Hui.
Kommentit (30)
alkaa paikat tulla kipeeks, jos yli 30 minuuttia panee!
Meillä kestää keskimäärin 15 minuuttia, joskus vähemmän, joskus enemmän. Riippuu niin monesta asiasta.
Mä en kauheesti välitä mistään esileikeistä, tissien imuttelu riittää :D
Täällä vaimo, jonka miehellä kestää noin 15 sekuntia. Yhdessä ollaan oltu kohta kymmenen vuotta ja lapsia on kolme. Ei tuo muuten haittaa, mutta itse en innostu juuri koskaan. Toisaalta ihan kätevääkin joskus. En minä tunnin jyystämistä jaksaisikaan, mutta kolme minuttia voisi olla aika kiva saavutus joskus.
ja EN ole tyytyväinen tähän tilanteeseen, tämä on oravan pyörä: seksiä on aika vähän, mies innostunut/latautunut liiaksi tulee liian aikaisin, ja juuri tämän takia mun ei tee oikeastaan mieli.. :/
Kun aikaisemmin leningradin aikaan jokaisella oli ikioma kestokondomi ja sillä sai ja sillä lähti lätäkön takaa.
Olinkin kerran vahingossa 4 ja puol tuntii :D hehheh
Oho!
Puol tuntia menee vähintään. Yleensä tunti.. joskus kaksi ☺
Meilläkin menee yleensä joku 45min
Oikeesti pari tuntia yhdyntää? Paikat hiekkapaperia tuon jälkeen...
Meillä menee noin tunti.