Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keuhkoputkentulehdukseen määrätty lääke aiheuttaa oksentelua, onko

Vierailija
21.11.2009 |

järkeä syödä sitä kun hetken päästä oksennan ja lääkekin saattaa tulla samassa ulos eikä siis juurikaan vaikuta? Sain eilen siis doximed lääkkeen keuhkoputkentulehdukseen ja kun otin ensimmäisen tabletin niin tunnin päästä oli todella huono olo ja oksensin. Tänään taas sama juttu

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkkeenvaihto edessä,

olet vissiin allerginen jollekin siinä lääkkeessä

Vierailija
2/9 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsen kuitenkin vasta ma lääkäriin niin onko siitä miten paljon hallaa, jos olen huomisen ottamatta lääkettä? Tämän päivän lääkkeen jo otin, mutta luultavasti oksennuksen mukana tuli poiskin

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruuan yhteydessä? Syö ensin kunnon ateria ja sitten vasta lääke. Maitohappokapseleita voit myös ottaa pari tuntia ennen lääkettä.

Vierailija
4/9 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla, että lääkkeen vaihto onnistuu puhelinsoitolla apteekkiin.

Vierailija
5/9 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun en saa syödä kun tota lääkettä ja joutunut napsii useaan otteeseen. Ainoo neuvo jota kannattaa kokeilla on että syö vatsan täyteen ja sit ottaa lääkkeen. kai apteekista muistivat sanoo et maito tuotteta pitää välttää 2t samoin rautaa. eikä saa mennä makuullee ja välttää aurinkoa

Vierailija
6/9 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä sitä kuitenkaan vaihtanut. Pitää syödä kunnolla ennen lääkkeen ottoa.

Vierailija
7/9 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja että pitää syödä. Olen syönyt kunnolla molemmilla kerroilla ennen lääkkeen ottoa, vaikkei ruoka pahemmin maistu, mutta silti oon oksentanut. Ja käytän siis myös maitohappakapseleita

ap

Vierailija
8/9 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et aiemmin pääse lääkäriin. Tai soita päivystykseen ja pyydä vaihtoa

Vierailija
9/9 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doximedia myös. Oksensin ja sen jälkeen olin aivan pihalla 2 päivää, en päässyt sängystä ylös. Nyt 3 tablettia pysynyt sisällä kun olen syönyt omenaa samaan aikaan kun otin tabletin. Tosin tuntuu ettei lääke auta yhtään?! Yskin yhä yhtä pahasti ellen pahemmin kuin lääkääriin mennessä.. :S Lapsetkin kipeenä, en jaksaisi mihinkään päivystykseen lähteä kun 2 yötä valvonut 3 päivää en ole syönyt paljoa mitään..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän