Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hormonikiurukka + raskaus?

Vierailija
21.11.2009 |

Tuolla toisessa ketjussa joku kertoi tulleensa raskaaksi, vaikka oli ollut kierukka... onkohan tämä oikeasti mahdollista?

Itse nimittäin olen tässä pari päivää miettinyt, että voinko olla raskaana vaikka mulla siis on hormonikiurukka. Rupesin vaan miettimään, että kun olen lihonut, naama yhtäkkiä alkoi kukkimaan ja rinnoissakin on ollut outoja tuntemuksia. En kyllä oikeasti usko, että olisin raskaana, mutta kun jostain tällainen ajatus tuli mieleeni, niin pakko kai tehdä testi mielenrauhan takia.

Rupesin vaan miettimään asiaa tarkemmin, kun joku tosiaan sanoi tuolla toisessa ketjussa tulleensa raskaaksi kierukasta huolimatta. Onko kenelläkään kokemusta? :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini on tullut aikanaan 2 kertaa raskaaksi vaikka on ollut kierukka. en tiedä onko kierukat muuttuneet kovasti sen jälkeen, mutta tosiaan tiedän että hänellä on ollut nämä 2 kierukkaraskautta. toinen päättyi keskenmenoon rv 20 ja toisesta on syntynyt nuorin siskoni.

Vierailija
2/4 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kierukka vaikuttaa raskauteen, tuleeko keskenmeno, otetaanko kiurukka pois vai mitä? Pakko mennä huomenna ostamaan raskaustesti... rinnat on tosi kipeät, tänään ollut mahassa menkkamaisia kipuja ja vähän huimaustakin. Ja jos en ole raskaana, niin sit maanantaina tilaan kyllä lääkärille ajan ja tutkia rinnat, kun on ihme tuntoja siellä.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistähän löytyy pilvin pimein tarinoita kierukkaraskauksista. Voi paska, nyt alkoi oikeasti hirvittää, että olenkohan raskaana!!!

-ap

Vierailija
4/4 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mikään ehkäsy ole 100%. Ja eikö lääkäri käskenyt sinua tehdä raskaustestin kun/jos menkat loppuvat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme