Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään sikainfluenssaa ja pelkään rokotetta

Vierailija
21.11.2009 |

Mitä teen? Olen kuullut niin paljon negatiivisia asioita sekä rokotteesta, että itse influenssasta, etten tiedä kumpi vaihtoehto olisi parempi.

Sairastan astmaa, eli käsittääkseni kuulun riskiryhmään?

Mitä minun pitäisi tehdä?

Toivon asiallisia ja faktaan perustuvia vastauksia (mieluiten luotettavien lähteiden kera). Älkää rokotteen kannattajat ja vastustajat alkako riitelemään tässä ketjussa, kiitos. :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viranomaisiin. www.thl.fi

Vierailija
2/4 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet aikuinen ja astmaatikko niin ottasin sinuna rokotteen vaikka muuten vastustankin rokotetta esim. terveille lapsille.

En voi antaa linkkiä, mutta kun käyt piikin hakemassa niin unohdat kaiken vouhkaamisen ja uskot että teit oikean ratkaisun. Äläkä tule nettiin lukemaan kauhutarinoita rokotteesta, se on vain itsensä kiduttamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellista kauhutarinaa rokotteesta. Tai ainakaan sellaista joka tekisi juuri tästä rokotteesta muita kummemman. Allergisia reaktioita saa tietty osuus väestöstä joka tapauksessa, rokotteesta kuin rokotteesta. Itse sain sikarokotteen kuin myös koko perheeni, eikä siitä kyllä mitään kauhua ole seurannut :)

Vierailija
4/4 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli jossain juttu, että maailmassa on miljoonia jo saanut rokotteen eikä kukaan ole siihen kuollut. Tautiin kylläkin. Harmi, ei ole lähdettä tähän, mutta googlella voisit löytää. Minäkin ottaisin sinuna rokotteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme