Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinua kutsuttu mukaan työpaikan bileisiin, juhliin, pikkujouluihin, yms äitiyslomalla?

Vierailija
03.10.2009 |

Entäpä joululahjan saanut? Unohdettu täysin minut on, mietin onko normaalia.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi isoja eroja käytännöissä.

Omasta mielestäni nuo kutsumiset osoittavat sen, että toivotaan työkaverin palaavan takaisin samaan työpaikkaan äitiysloman jälkeen. Meillä onneksi kutsutaan. Olisi tosi tympeää, jos ei kutsua tulisi.

Vierailija
2/20 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös itse olla aktiivinen sinne työpaikan suuntaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös hoitovapaalla on ollut näin.

Tosin minulla toimi sekä äitiyslomalla että hoitovapaalla työmeili ja olin ryhmälistoilla mukana kokoajan eli kutsut tulivat koko ryhmälle kerrallaan (oli se sitten osaston ryhmälista tai koko yrityksen ryhmälista). Kenenkään ei siis tarvinnut "vaivautua" ajattelemaan minua sen enempää.

Mikä sen sijaan on jäänyt kyrsimään yhä vielä vuosienkin jälkeen on se että en saanut mitään huomiointia kun sain lapsen (muut ovat saaneet lahjan). Kyllä - oli lomakausi (heinäkuu) ja luultavasti isoimmat aktiivit (tässä asiassa) olivat lomalla mutta silti harmittaa.

Vierailija
4/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lahjatkin on muistettu toimittaa myös minulle.

Nyt olen hoitoapaalla, saa nähdä muistavatko nyt.

Vierailija
5/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahja oli siis eri kuin muu henkilökunta sai.

Vierailija
6/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoja emme saa.

Vierailija
7/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä huolimatta kutsu tuli. Olisin mennytkin syömään mutta vaua oli silloin aika itkuinen niin jätin väliin. Nyt taasen työelämässä ja olen menossa kemuihin. Joululahjaa en saanut mutta runsaat vauvalahjat senkin edestä :)

Vierailija
8/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. jakyllä se minua ihmeteytti. Työhön ja työpaikkaan liittyvää asiatietoakaan en ole saanut.

Yksikkömme toimipiste muuttui ja sain siitä aivan yllättäen tietää: menin sattumalta juuri silloin käymään työpaikalla, kun siellä oli muuttolaatikoita pitkin käytäviä.

Lähiesimies ei ollut mitään ilmoittanut, koska tilanne ei ole vielä kuulemma ollut täysin varma???!! vaikka jo uusi osoite oli tiedossa..

Kun vauva syntyi, sain lahjan, sen jälkeen en ole saanut mitään. En kutsua pikkujouluihin, en tyhy-päiville, en mihinkään.

Paikka on kuitenkin vakituinen ja minun pitäisi palata kohtapuoliin takaisin. En tiedä missä on minun työpöytäni ja työpisteeni kun palaan.

Olin saman kuntatyönantajan palveluksessa, mutta eri toimipisteessa ja eri esimiehen alaisuudessa myös silloin kun jäin ensimmäisestä lapsesta äitiyslomalle.

yhteisiin illanviettoihin ei silloinkaan kutsua tullut, mutta organisaatiomuutokseen liittyvään infoon ja toimipisteen muuttamiseen liittyvään asiaan sentään sain tietoa ja pääsin mukaan.

Palasin siis äitiyslomalta tähän työpisteeseen uuden esimiehen alaisuuteen ja jäin pari vuotta sitten äitiyslomalle ja taas on tätäkin yksikköä siirrelty ja systeemit muutettu. Mutta infoa en ole saanut kuin erikseen kysymällä, mutta mistä tietää kysyä, jos kukaan ei kerro muutoksista!!

Onhan se kuitenkin hyvä tietää minne palaan sitten töihin, vielä kun tietäisi missä minun itselleni valitsemat työpöydät ovat, tai millaisten työvälineiden äärelle joudun, kun nämä minulle mitoitetut on annettu jollekin toiselle..

Vierailija
9/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai hoitovapaalla olevat pidettäisiin ajantasalla tai kutsuttaisiin kaikenmaailman kekkereihin. Eiväthän he ole tuona aikana ks. paikan työntekijöitä ollenkaan.

Minun ed. työpaikassa kaikki muut saivat joululahjan, mutta minä en määräaikaisena saanut. Samoin keväällä kaikki saivat ennen kesälomia lahjan paitsi minun lokerossani oli minulle aivan liian suuri t-paita joka oli aivan selvästi tarkoitettu sille jota minä tuurasin, meillä on yhteinen postilokero.

Vierailija
10/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä tulee siihen, että eivät ole työntekijöitä, niin tasan tarkkaan ovat sekä hoitovapaalla että ä-lomalla olijat. Kai nyt jokainen tampio tajuaa, että työsuhde on voimassa myös em. lomilla. Ä-lomalta ja vanhempainvapailta saa vielä eläkekertymääkin tätä nykyä.

Vierailija
11/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä muistettu jouluna ja annettu myöskin liikuntasetelit,sekä äitiysloman että hoitovapaan aikana.

mieltä lämmitti,ettei työ-yhteisö ollut ns. "unohtanut" minun olemassaoloa:)

Vierailija
12/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyky-päivään ja päättyneen projektin kiitosillallisiin ei. Ajattelen itsekin, että nuo on lähinnä niille, jotka oikeasti sitä työtä tekee.

Pidin myös itse aktiivisesti yhteyttä työtovereihini äitiysloman ja hoitovapaan aikana. Koen, että he ovat muutenkin jos ei nyt ystäviä niin kavereita ainakin, vaikka ikäeroa lähes kaikkiin on 20 + vuotta. Lähetin vauvan kuvan kiitokseksi lahjasta ja kävimme lapsen kanssa lähes kerran kuussa kahvittelemassa työpaikalla. Sai vähän vaihtelua päiviin itsekin.

Vierailija
13/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoja meillä ei saa kukaan. Yhteistyökumppaneilta tulevat suklaat yms. joulun alla herkutellaan yhdessä kahvipöydässä.

Vierailija
14/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekijät kyllä ostaa pomolle aina jotain. Työnantaja kustantaa vuoden aikana kaikenlaista toimintaa, konsertteja ja virkistyspäiviä. Mihinkään ei vapaan aikana ole kutsuttu mukaan:/

Vierailija
15/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään vauvalahjaa en saanut, en kyllä tiedä onko meillä tapanakaan (iso firma). henkilökuntalehhdessä julkaistaan aina "perheuutisia" kun joku on saanut lapsen tai mennyt naimisiin, muttei siihenkään ole tietoja kyselty :( ja olen jo palannut töihin

Vierailija
16/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkujouluihin kutsuttiin äitiysloman aikana, sekä toiseenkin illanviettoon (johon en mennyt, kun olisi vienyt puoli päivää ja vauva oli pieni). Vauvan syntymän jälkeen saimme myös työpaikaltani lahjan.

Vierailija
17/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan tavattu

Vierailija
18/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä joululahjan saanut? Unohdettu täysin minut on, mietin onko normaalia.

Vierailija
19/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululahjojakin sain vielä äitiyslomalla, mutta en enää sen jälkeen kun enhän enää ollut töissäkään.

Vierailija
20/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joululahjaa en saanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi