G: Syntämävuotesi ja minkä verran ikäisiäsi ystäviä/sukulaisia on jo kuollut?
Kommentit (30)
-1 kuoli auto-onnettomuudessa
-1 kuoli syöpään (aivokasvain)
vuonna 78. Lähisukulaisistani n. 11 on kuollut. Muita sukulaisia pilvin pimein. Syinä mm. syöpä, alkoholi, itsemurhat, hukkuminen, huumeet, vanhuus, sydänkohtaus,jne.
Pari ystävää kuollut; yksi onnettomuudessa, yksi ystävä syöpään ja pari etäisempää tuttua myös syöpään + suvussa pari itsemurhaa
- 2 itsemurhaa n. 25-29v iässä
- 1 kuoli syöpään noin 25v iässä
- 1 katkesi päästä verisuoni ja kuoli siihen n. 20v iässä
- 1 kuoli huumeisiin n. 20v iässä
Nämä nyt ainakin... :(
Sukulaisista yks poika kuoli yläasteella, oli mun kans saman ikäinen. Kuoli syöpään.
Lisäksi monta (5-6) tuttua (ei varsinaisesti ystävää, mutta siis tuttavaa kuitenkin), joista yhtä vaille kaikki oman käden kautta, se yks auto-onnettomuudessa
vuonna 78. Lähisukulaisistani n. 11 on kuollut. Muita sukulaisia pilvin pimein. Syinä mm. syöpä, alkoholi, itsemurhat, hukkuminen, huumeet, vanhuus, sydänkohtaus,jne.
Vieläkö joku saman ikäinen on hengissä?
2 tiedän kuolleeksi. Toisen kuolinsyytä en tiedä, toinen tukehtui ruokaan.
pari entistä koulukaveria auto-onnettomuuksissa (eivät läheisiä, tuskin tunsin).
Minua jonkun vuoden nuorempi serkku on kuollut oman käden kautta.
olen vm 75.
juuri kuulin yhden lukiokaverin kuolleen - en tiedä syytä.
ja yhdessä vaiheessa -90 luvulla oli kotipaikkakunnallamme oikea itsemurhabuumi, kolme pari vuotta vanhempaa poikaa teki itsarin. yhden heistä tunsin vähän paremmin.
ihan läheisiä en ole onneksi vielä menettänyt ketään.
sukua ei ole mun ikäisiä ikinä ollutkaan. Tuttuja kuollut 1.
Samanikäinen serkkuni on kuollut imusolmuksesyöpään.
Ala-asteen luokkakaverini kuoli astmakohtaukseen.
Ei yhtään ystäviä eikä sukulaisia, pari tuttua.
Kaksi, toinen oman käden kautta ja toinen vakavaan sairauteen..
Ei ketään. Tai sitten en vain tiedä asiasta.
Eikä nyt äkkiseltään tule ketään ikäistäni sukulaista tai ystävää mieleen.
Lapsuudessa serkku kuoli kun olin alle kouluikäinen, olisiko ollut leukemia tms. hänellä. Joitakin vuosia sitten kuoli kymmenisen vuotta vanhempi ystävä, aika yllättäen enkä ihan tarkkaan tiedä mihin. Yllättävä sairauskohtaus kuitenkin, ei oman käden kautta.