Rokotukset alkoivat, päiväkoti tyhjeni
Vein tänään lapseni päiväkotiin jossa oli vain yksi lapsi. Isän hakiessa äsken lapsen, lapsia oli 16 ryhmässä vain 2 + omamme. Muut olivat olleet eilen rokotuksessa. Meidän lapsi rokotettiin riskiryhmässä. Tuju rokote.
Kommentit (5)
tosin ihan vaan varan vuoksi ja siksi että olisi tuntunut tyhmältä viedä lapsi hoitoon vasta puoli kahteentoista. Mitään oireita ei rokotteesta tullut, ei edes sitä käsikipua. Ei kuulemma ollut pistäminenkänä sattunut. Tyttö on 4.
tänään 3-6v ryhmä autio. Meidän lapsi + yksi toinen paikalla 20 lapsen ryhmästä! Uskomatonta!
lapsia ollut tarhassa ihan normaalisti. Tarhasta sanoivat vaan että jatkuva liikenne kun lapsia on tuotu ja viety eri aikoihin kuin normaalisti.
tosin ihan vaan varan vuoksi ja siksi että olisi tuntunut tyhmältä viedä lapsi hoitoon vasta puoli kahteentoista. Mitään oireita ei rokotteesta tullut, ei edes sitä käsikipua. Ei kuulemma ollut pistäminenkänä sattunut. Tyttö on 4.
3-vuotias sai eilen rokotteen ja on tänään ollut kotona vaikka rokotteesta ei saanut mitään reaktiota.
Itse asiassa on ollut kotona jo 3 viikkoa. Olen itse työttömänä ja pystyn hoitamaan lapsia kotona, miksi siis veisin pk:iin.
Tarhapaikoista en silti luovu, sillä toivon pian löytäväni uuden työpaikan.
on edes vähän hyötyä?
Meidän lapsille ei tullut rokotteesta mitään oireita, ei edes punoitusta.