Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

valokuvat netistä

Vierailija
13.10.2009 |

Mites digikuvien teettäminen ihan paperikuviksi netin kautta? Mitä eri firmoja, millasia hintaeroja? En ole koskaan tilannut kuvia mitään, ollaan aina tulostettu se mitä paperille tarvitaan. Nyt kuitenkin kamerassa ristiäiskuvat, jotka olisi kiva saada ihan "aitoina" versioina. Ifolor ainakin, onko muita firmoja? Ja onko jotain, missä laatu on paskaa, tai muuten vaan ei kannata tilata?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tilannut useita kertoja netin kautta heiltä ja olen ollut tyytyväinen kuviin ja muihin tuotteisiin, eikä hinnat päätä huimaa, varsinkin tarjousaikoina.

Nytkin kokosin nuoremman pojan vuoden ajan kuvat ja tein niistä nettisivuilla ns. valokuvakirjan, jonka annan (nyt jo toisena jouluna peräkkäin) kummille lahjaksi. Ei tartte sitten irtokuvia niin jaella, kun antaa kerralla koko vuoden parhaat otokset kansissa. Ja nytkin tuo kirjanen maksaa vain 4,95 eur/kpl!

Suosittelen.

Kannattaa kuitenkin tilata suurempi erä kerralla ja ottaa useita kopioita kuvista vaikka varastoon muille annettaviksi, kun postikulut on aika suuri osa laskusta (reilu 5 eur/kerta).

Vierailija
2/4 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja fotonetissä on mielestäni parempilaatuisia kuvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä oon tilannut jo parin vuoden ajan ja olen ollut tyytyväinen,nopea toimitus ja hyvät kuvat. Ifolorilla on aina muutaman kuukauden välein (välillä useamminkin) alennuksia jolloin itse aina tilaan kerralla enemmän kuvia, nytkin näkyy olevan digikuvat -50%! :)

Vierailija
4/4 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin jo normifilmiaikoina (oli silloin ifi) ja hyvin ovat kuvat kestäneet aikaa eli ovat ihan laadukkaita.

Kuvat tulevat nopeasti, hinnat ok (erityisesti tarjousaikoina) ja erityistuotevalikoimaa riittää.

Joku on moittinut jossain tilausohjelmaa, sekin toimii minulla ilman ongelmia vaikka tilaan yleensä satoja kuvia kerralla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi