Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kauan teillä on kestänyt sikainfluenssaan liittyvä kuvotus?

Vierailija
20.11.2009 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsassa ja yököttää!

Vierailija
2/16 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta jo kolmatta viikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon kuvotuksen kanssa :( Olen ollut jo 2 vkoa sairaslomalla, ekan kuumeesta ja toisen kuvotuksesta.

terv. ap

Vierailija
4/16 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytöllä on nyt kolmatta päivää kuvotusta ja pahaa oloa ja maha kiertää ja päätä särkee. Lisäksi hän on ihan uupunut. Mitään influenssaoireita ei ole. Joillakin tytön koulukavereilla on tai on ollut sikainfluenssa.

Vierailija
5/16 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni oli vain kuumetta, kuvotusta ja pientä yskää

terv.ap

Vierailija
6/16 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein juuri aloituksen kun nyt on jo viikon ollut kökkö olo ja vatsa oireilee. Vatsataudilta ei tunnu kun en ole oksentanut eikä maha ole löysälläkään. Viluttaa kovasti ja vilunväristyksiä tulee, mutta ei ole kuumettakaan.

En tiennytkään, että SI voisi oireilla näin. Perheessä muut on rokotettu, mutta kaikilla ei varmaankaan suoja vielä täydellinen.

Vierailija
7/16 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan raivoissani tästä mahakivusta ja kuvotuksesta, välillä käyn oksentamassa, että helpottaa edes hetkeksi. Toisaalta lohduttavaa, että muillakin on sitä ollut. 2 kertaa olen käynyt lääkärissä 2 vkon aikana.

Vierailija
8/16 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..et muillakin on. mulla kuume laski jo 8 päivää sitten ja järkyttävä kuvotus on ollut tähän saakka. nyt tällä hetkellä on parempi, mut eilen olin monta tuntia taas yrjön partaalla. tuolla tk:ssa eivät tiedä taudista mitään.. joten kiva kuulla et muillakin on ollut tällaista (vaikkei se ole kivaa). mulla alkoi tauti tasan 2vkoa sitten, alkaiskohan jo helpottamaan....

Vierailija
9/16 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkaan. Terveisin 2. viestin kirjoittaja

Vierailija
10/16 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin joudun menemään töihin maanantaina. ei voisi vähempää kiinnostaa tän olon kanssa, mutta minkäs teet.

Vierailija
11/16 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen syönytkin ihan normaalisti. Olen ottanut Relaakin. Outoa on nämä vilunväreet ilman kuumetta.

Harmittaa jos lapset saavat nyt tämän minulta (jon on SI:tä) kun saivat rokotteet vasta tämän viikon maanantaina.

Vierailija
12/16 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun kerroitte =) Itselläni ei ole ollut oksentelua, mutta huono olo jatkuvasti. Ehkä hiukan helpottanut viime päivien aikana. Toinen oire on ollut valtava väsymys: jatkuvasti pitää nukkua, mutta se on vähentynyt.

ap

Vierailija
13/16 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(muun taudin ohella) ja lääkärin mukaan kuvotus on varsin tyypillinen SI oire.

Vierailija
14/16 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko teillä ollut ensin huono, kuvottava olo ja sit noussut kuume?

Vierailija
15/16 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikon tosi huono olo..ihan kun jatkuva raskauspahoinvointi=(tätä myös muilla ollut,ajattelin että on vaan joku vatsavirus..oksentanut en kertaakaan,mutta aina kun söi jotain tuli maha tosi kipeeksi

Vierailija
16/16 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi kuumetta oli ihan kiitettävästi.