Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paino pudonnut 6kiloa siitä kun plussasin

Vierailija
20.11.2009 |

kuinka kauan tätä vielä jatkuu? Milloin ruokahalu alkaa palautumaan?

Toisaalta kyllä hyvä, koska lähtöpainoa oli aivan liikaa, oon nyt vkolla 15 ja ruoka ei maistu vieläkään. Iltaruuaksi söin yhden perunan ja 0.5dl lihakastiketta, maha oli aivan täysi..

Ärsyttää suunnattomasti kun joulu on tulossa ja rakastan jouluruokaa..nyt taitaa siitäkin saada vain maistiaisia..:(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oksensin ruokahaluttomuuden lisäksi, painoa tippui myös n. 6kg... (norm. n. 56kg) Ruokahalu-asia saattaa muuttua hetkessä. Mutta onnea paljon odotuksen johdosta :)

Vierailija
2/6 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oksentamaan kun kahdesti, paino putoaa pienien annosten takia..Mulla onneksi "varaa" pudottaa, etten heti mene aneemiseksi kun vara-ravintoa on, mutta harmittaa kun ei voi mennä v-loppuisin ulos syömään kun en viihti maksaa annoksesta josta syön yksi neljäsosan..mut jos tää jatkuu koko raskauden niin eipähän ainakaan kerry raskauskiloja! :)

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lasten synnyttyä ja imetyksen päätyttyä niitä alkoi kertyä. Joten hyvä vain että oli varaa vähän kertyäkin.

Vierailija
4/6 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin alkuraskaudessa ei tehnyt mitään mieli. Pystyin syömään vain tosi terveellistä ja kevyttä ruokaa.

Annas olla kun pahoinvointi loppui. Voi että mä vedin hamppareita, pizzaa ja suklaata. Niitä teki vaan mieli.

En kuitenkaan lihonut kuin 8kg. Loppuraskaudessa olin taas niin kipeä, ettei maistunut ruoka ja laihduin kilon pari.

Eli nuo kilot tulivat lähinnä raskauden keskivaiheilla.

Vierailija
5/6 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten maha voi "täyttyä" niin pienestä määrästä.

Tiedän, ettei se oikeesti täyty, mutta ihan on ähky olo yhden perunan jälkeen, normaalisti menee 2-3heittämällä+lisukkeet. Silti nälkä pysyy poissa sen 3-4h millon jaksan taas syödä ehkä yhden leivän tai banaanin..ja taas mennään monta tuntia..painaako kohtu vatsalaukkua lyttyyn vai miten se voi täyttyä noin pian? Ei mee jakeluun..:)

Ap

Vierailija
6/6 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin jo huolissani tuosta tiputusmäärästä, mutta mä olenkin ruumiinrakenteeltani hoikka ja mun kohdalla neuvolantädit ja lääkäri oli ihan kauhuissaan kun lihoin ensimmäisen 4 raskauskuukauden aikana vaan 100g. Eli toisinsanoen vauvan kasvaessa mä laihduin omasta elopainosta useita kiloja. Mulla oli raskauden puolenvälin jälkeen sama tilanne syömisten kanssa, tosi pienestä määrästä olin jo ihan täynnä. Mutta jouduinkin kyllä syömään sitten entistä useammin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän