Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapahtui?? (lantionpohjalihasjumpasta asiaa)

Vierailija
19.11.2009 |

Jumppailen aina muistaessani, yleensä illalla nukkumaan mennessäni.

Yhtenä iltana jumppasin erityisen pitkään ja tehokkaasti. Makasin selälläni polvet koukussa ja jännittelin lihaksiani. Lopetin vasta, kun ei todellakaan jaksanut enää...

Yöllä heräsin siihen, että olin laskenut alleni. Kun nousin sängystä loppu virtsa valui auttamatta lattialle, vaikka kuin yritin pidättää.

Rasitinko lantionpohjalihaksiani liikaa?? Väsyivätkö ne niin, että pidätyskyky meni? Jopa alavatsalihakset olivat kipeät seuraavana päivänä.

Enpä ole uskaltanut enää jumppailla, ehkä teen sen väärin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut liian voimakasta jumppaa? Itse käytän geishakuulia ja ne hoitavat treenauksen sopivan tehokkaasti.

Vierailija
2/8 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysyisin asiaa! Pelottavaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tosiaan ehkä rasitit lihaksia liikaa, etenkin jos kerran alavatsalihaksetkin kipeytyivät.

Sinuna kuitenkin soittaisin vielä lääkärille/gynelle ja varmistaisin asian.

Vierailija
4/8 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian voimakasta jumppaa ajattelinkin...

t. ap

Vierailija
5/8 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppailen aina muistaessani, yleensä illalla nukkumaan mennessäni. Yhtenä iltana jumppasin erityisen pitkään ja tehokkaasti. Makasin selälläni polvet koukussa ja jännittelin lihaksiani. Lopetin vasta, kun ei todellakaan jaksanut enää... Yöllä heräsin siihen, että olin laskenut alleni. Kun nousin sängystä loppu virtsa valui auttamatta lattialle, vaikka kuin yritin pidättää. Rasitinko lantionpohjalihaksiani liikaa?? Väsyivätkö ne niin, että pidätyskyky meni? Jopa alavatsalihakset olivat kipeät seuraavana päivänä. Enpä ole uskaltanut enää jumppailla, ehkä teen sen väärin.

muistathan pitää vähintään yhden lepopäivän viikossa

Vierailija
6/8 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin viikko on nyt aikaa tapahtuneesta, jotenkin kyllä jäi kaivelemaan mitä tapahtui...

Ehkä kysynkin asiantuntijalta.

ap

Vierailija
7/8 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin viikko on nyt aikaa tapahtuneesta, jotenkin kyllä jäi kaivelemaan mitä tapahtui... Ehkä kysynkin asiantuntijalta. ap

sairaalassa virtsankarkailun vuoksi ja minulla on sähköinen kotihoitolaite. Ja sanottiin, jos treenaan sillä liikaa, saatan laskea alleni eli maltti on valttia tässäkin asiassa.

Vierailija
8/8 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malttia kehiin sitten. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi