Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko SOL-siivouspalvelufirma ihan perseestä työnantajana? Siltä vaikuttaa.

Vierailija
19.11.2009 |

Sain itse aika huonoja kokemuksia.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä, paha kusetusfirma, hain joka päivä pois, onneksi pääsin.

Kaveri kertoi vastaavista kokemuksista samoista töistä lassila&tikanojasta, eli tuota pitää myös karttaa.

Paljon paremmat edut ja reiluuden ja kohtelun saa kotona istumalla, kuin näissä firmoissa.

Vierailija
22/36 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden tiettyjen yritysten toiminta alkaa olla sillä tasolla, että jokainen istuu kohta kotona.

Tai sitten tuodaan aina joku tietämätön jostain maailman toiselta puolelta, joka lopettaa työt melko pian ja tilalle tuodaan taas toinen ja jne.

Näin saadaan kivasti kortisto täyteen ikityöttömikä ja suomi konkurssiin mutta hei, onneksi siivousfirmat tekee hyvää voittoa, muulla ei ole väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin pois SOL-lista, olin kouluvaksi, tilalleni palkattiin asuntolasta alkoholisti, tuolla palkalla ja noilla ehdoilla sinne ei muutakaan saatu. Aika pian soitteli saaneensa varoituksen juomisesta työaikana, onko tämä turvallista palkata tällaisia ala-asteelle, vieläkin hurjemmista tapauksista olen huhuina kuullut.

Vierailija
24/36 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

SOL Logistiikkapalvelut sen sijaan on ihan jees, suosittelen.

Vierailija
25/36 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Ja sitten omistaja leveilee lehdessä kuinka on rikastunut omalla työllään (lmao) ja kuinka laiskaa ja ahnetta porukkaa kansa on.

Vierailija
26/36 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaa ei makseta sen mukaan kuin on sovittu ennen töiden aloittamista

Vierailija
27/36 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei oo valittamista Sol:ista, olin joskus 3v. Töissä. Voikohan olla että riippuu paikasta? En osaa sanoa.

Vierailija
28/36 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainuun alueella ketään siellä töissä olevaa?

Vierailija
29/36 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

on

Vierailija
30/36 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Ja sitten omistaja leveilee lehdessä kuinka on rikastunut omalla työllään (lmao) ja kuinka laiskaa ja ahnetta porukkaa kansa on.

Tästä on jo monta vuotta, mutta eikös SOL ollut jotenkin innovatiivinen firma, jota oikein hehkutettiin, että näin mahtavan näköinen konttori ja ihania toimintatapoja siellä - ja se on SIIVOUSFIRMA, jossa toimistotyöntekijöiden osuus on... öh, paljonko?

Vierailija
31/36 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin töissä, paha kusetusfirma, hain joka päivä pois, onneksi pääsin.

Kaveri kertoi vastaavista kokemuksista samoista töistä lassila&tikanojasta, eli tuota pitää myös karttaa.

Paljon paremmat edut ja reiluuden ja kohtelun saa kotona istumalla, kuin näissä firmoissa.

Molemmista kokemusta, L&T oli parempi (ilmaiset lääkkeet sairaskassan kautta, säästin satasia), mutta kumpaakaan en suosittele. Toki riippuu paikkakunnasta ja kohteesta ja pomoista ja asiakkaista.

Vierailija
32/36 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julistettu hakusaartoon.

Painostanut erityisesti ulkomaalaisia työntekijöitään töihin lakon aikana.

Vierailija
33/36 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mut kaik ketkä on olleet SOLlin kans tekemisis valittavat siitä.

Ja juu Lujapalvelut on kans toinen järkky siivousfirma. Työntekijöitä kohdellaan molemmissa firmoissa todella huonosti.

Olin vuoden SOLilla. Todettiin työkavereiden kanssa, että se on lähinnä rikollisjärjestö. Päämajaan olisi hyvä heivata taktinen ydinkärki.

Vierailija
34/36 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen meidän toimistot siivosi paikallinen pikku yritys. Kaikki meni aina hyvin ja siivojat oli mukavia.

Nykyään meillä on sol. Siivooja vaihtuu vähän väliä. Osa on ihan mukavia ja osa taas ei tee muuta kuin tiuskii. Työn laatu vaihtelee kohtuullisen ja surkean välillä. Osa siivoojista ei puhu suomea tai edes englantia. Tämä ei muuten haittaisi, mutta palautetta on todella vaikea antaa pelkällä Google kääntäjällä.

Vierailija
35/36 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia noi yritykset myy työtänsä niin halvalla ettei kukaan ehdi siivota?

L&T en ainakaan voi suositella. Ihan hirvee firma.

Vierailija
36/36 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole SOL:lla työskennellyt, mutta 2010-2013 välin ISS:llä.

Kommenteista päätellen molemmat yhtä huonoja paikkoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan