Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HRR, miten todellinen uni!! Kylmät väreet menee...

Vierailija
19.11.2009 |

Siis apua. Nythän on niin, että jotkut unet tuntuvat niin todellisilta, että herätessään on ihan varma hetken aikaa, että kaikki on totta.

Minä näin viime yönä unta, jossa synnytin ihan extempore vauvan, neljännen tähän taloon. Ja siis sehän olis vihoviimeistä mitä meille voisi tapahtua vaikka lapset ihania onkin. Olen steriloitu. Herätessäni olin ihan sekaisin ja itketti, että miten näin voi käydä. Vähän oli nolo olo kun muutamaa sekuntia myöhemmin tajusin sen uneksi...

Millaisia "tosiunia" te muut olette nähneet?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kanssa hyvä näkemään näitä unia, jotka tuntuu ihan todelta. Viimeksi näin unta jossa mun mies ei aamulla saanut autoa käyntiin pihasta ja joutui soittamaan taksin jotta pääsee töihin.

Herätessäni ihan hätäpäissäni ehdin soittaa miehelle ja kysellä mikä autoa vois vaivata ja pääsikö taksilla hyvin töihin. Vähän oli selittämistä kun ei mies tajunnut lainkaan mistä mä puhun...

Vierailija
2/2 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää painajaista näin työelämästä, hämärässä teollisuushallissa sisällä satoi vettä ihan kaatamalla ja työnteon sijasta porukka soti toisiaan vastaan kuin jossain sotapelissä, ruokatauolle osa porukasta jonotti ruumispussissa, toisilla oli joku kaasunaamari jonka ottivat pois ennen kassalla asiointia. Työpisteellä naiskollega (olen mies) ei voinut olla käpälöimättä, juuri minun työpisteeni piti olla pisimpään töissä ja lähteä viimeisenä, jne. ihan sekavaa unta.

Olin ennen ihan oikeasti teollisuustyössä jossa valaistuksen häiriöistä johtuen joskus oli tosi hämärää hallissa, joissain kohti katto vuoti niin että sateella satoi myös sisällä, työporukan keskinäinen henki oli huono, pitkät jonot ruokalaan joten säädetty taukoaika jäi vain haaveeksi, jne.

Traumaattinen kokemus, en suosittele teollisuustyötä kenellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla