Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! kuinka sikajonossa edetään protokollan mukaan?

Vierailija
18.11.2009 |

tarvitsenko avecin? Kuinka pukeudun vai onko asu vapaa? Olisiko lyhythihainen / olkaimellinen paras vaihtoehto? Entä kumpi ojentaa rokottajalle käden ensin, minä vai avec??

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai riittääkö kun vain tervehtii?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä