Lue keskustelun säännöt.
APUA! kuinka sikajonossa edetään protokollan mukaan?
18.11.2009 |
tarvitsenko avecin? Kuinka pukeudun vai onko asu vapaa? Olisiko lyhythihainen / olkaimellinen paras vaihtoehto? Entä kumpi ojentaa rokottajalle käden ensin, minä vai avec??
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
vai riittääkö kun vain tervehtii?