Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Äitiyslomalle jäänyt työkaverini jätti kukkansa mun hoiviin!
18.11.2009 |
Ihan vain jätti lapun pöydällen: Voisitko kastella kukkiani joskus, kiitti! Olin silloin poissa paikalta, kun hän lähti. Inhoan kukkienkasteluvelvollisuutta. Olen kohteliaisuutta hoitanut hänen kukkansa loma-aikoina, mutta nyt tämä on jo liikaa. Voinko vaan saman tien kantaa kukat roskiin? Kukkien omistaja on todennäköisesti poissa ruodusta 3 vuotta.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
-siis kukille, jos joku mulle tekisi samanlaisen tempun. Ei ne vaan elä mun seurassa.