Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

auttakee kannssasisaret loppuraskauden asiaa..

Vierailija
18.11.2009 |

..merkkejä synnytyksen käynnistymiseen? Itsellä tilanne, että jotenkin "outo" olo ollut viikon, ja nyt pari päivää olen itkenyt kuin niagaran putous JOKA hemmetin asiasta. Tänään mm. lapsen hoitajalle.. Lähinnä kaipailisin "tunnepuolen" merkkejä, koska limatulppien ja lapsivesien meno on niin yksilöllistä.. viikkoja 37, siksi haluasinkin tietää ihan parinpäivän tuntemuksia ennen synnytystä.. sepostus ei kovin selkeä, mutta eipä tää olokaan ole selkeä ;)

ps. mulla vahva tunne, että synnytys on lähellä, en tiedä onko tämä syy vai seuraus tavallaan vaikeeseen oloon (niin psyykkisesti kuin fyysisestikin..)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai merkkejä. Eka ja kolmas synnytys käynnistyivät ihan "hups vaan" yllättäen ennen laskettua aikaa. Keskimmäisen kohdalla mulla alkoi la:sta eteenpäin olla joka päivä vahva tunne että tänään se syntyy :) Ja joka ilta mulla oli tunne että ensi yönä synnytys käynnistyy. Käynnistykseen menin 41+6 ja sitten se lopultakin käynnistyi.

Vierailija
2/5 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla itkuisuutta oli vasta maidonnousuvaiheessa muutama päivä synnytyksen jälkeen. Ymmärtääkseni vasta silloin onkin babybluesin aika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy kanssasisar. Siirryn pian viikolle 40 ja odotan odotan odotan ja odotan synnytystä. Limis on lähtenyt jo irti viime viikolla, mutta babya ei kuulu vielä. Limiksen lähdön yhteydessä oli myös kipeitä supistuksia, mutta siihen se sitten jäikin. Tänään on ollut kipeitä supistuksia ja toivo on taas herännyt. Psyykkisesti en itseäni itsekseni enää tunnista, kun mieli on niin herkässä ja looginen ajattelu hukassa. Tsemppiä sulle ja onnea tulevaan synnytykseen!

Vierailija
4/5 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla itkuisuutta oli vasta maidonnousuvaiheessa muutama päivä synnytyksen jälkeen. Ymmärtääkseni vasta silloin onkin babybluesin aika.

Kyllä mulla on itkua riittänyt raskauden aikana, erityisesti loppuraskaudesta. Hormonit sekoittaa pään.

Vierailija
5/5 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sepä tässä outoa onkin; olen ollut todella "tasainen" koko raskauden ajan, nyt pari päivää olen ihan oikeasti itkseskellyt kaikkea mitä eteen tulee. Isäntä ei uskalla kissaakaan sanoa, ja lapsikin "karttaa" aika tehokkaasti jo.. supistuksia (kipeitäkin) on ollut jo useamman viikon ja fyysisiä oireita kyllä riittää kaikkine jomotuksineen, mutta olen ymmärtänyt, että ne voi kestää viikkojakin.. lähinnä tämä tunnepuoli ihmetyttää nyt. Siis itkuisuus ja myös RAIVARIT, eli ärsyttää myös kaikki!! Onko tässä oikeesti lähtö lähellä vai kuuluuko asiaan? esikoisesta ei tällaista ollut (näin voimakasta tunnemyrskyä), mutta silloin oikin tilanne erilainen. Siksi kyselen, kun viikkoja vielä kuitenkin on "viralliseen" aikaan.. (tokihan lähempänä 40 vk voi tuntemuksia tulkita miten päin vain, synnytys on kuitenkin lähellä..)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme