Missä piirustuksista voi teettää joulukortteja?
Kysymys siis jo otsikossa. Haluaisin teettää lapsen piirustuksesta joulukortteja. Onko kenelläkään mitään ideaa mistä kannattaisi kysellä? Painotalot varmaan tekevät,mutta hinnasta ei hajuakaan. Määrä on kuitenkin vain n. 30-40 kpl
Kommentit (5)
Ollaan joka vuosi tehty kortit itse. Nyt kaipaisin vähän jotain erilaista. Tiedän että ovat tytön päiväkodissa teettäneet jonkun ryhmän piirustuksista kortteja ja sain ajatuksen sieltä. Kävi myös mielessä, että valokuvaisin piirustuksen ja lähettäisin esim. Ifoloriin tms. teetettäväksi. Varmaan sekin olisi yksi vaihtoehto, mutta todennäköisesti kuvan laatu ei olisi kovin hyvä. Paras tulisi kun painettaisiin suoraan alkuperäisestä.
Muita ideoita?
ap
tietokoneelle ja sit laitat sen ifolorille tmv
Mulla ainakin onnistui hyvin :) oli kuva kyllä jpg vai mikäs se nyt onkaan muodossa miehen ansioista
Skannaa piirros vähintään resoluutiolla 300 ,jotta taso riittää valokuvaksi.
Vaihtoehto 1:
Tee kuvasta jollain käsittelyohjelmalla sopivan kokoinen ja läheta digipainoon. Digipainojen hinnastot löytyy pääasiassa nettisivuilta ja painoja on pilvinpimein "joka puolella".
Vaihtoehto 2:
Lähetä foto esim juuri Ifoloriin, Eirikuvalle tai Fotonettiin ja teetä kuvia korteiksi.
SIMPLE!!!
T: entinen mainostoimistotyöläinen
Eli otat jossain värikopioita piirustuksista paperille, leikkaat aj liimaat pahville. Minäkin luulen kuvittelen, että painotalossa tulee kovasti hintaa. SItä itse tässä mietin, jos piirustuksen lähettäisi valokuvaksi teetettäväksi.Onnistuisikohan?!