Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos SI-rokotteesta voisi saada SI:n, niin miksei sitten...

Vierailija
18.11.2009 |

jäykkäkouristusrokotteesta tule jäykkäkouristus, kurkkumädästä kurkkumätä jne. jne.

Tosin itsekin normi influenssarokotetta vähän "epäilin", kun itse sain sen kerran, ja sinä talvena sairastin TAVALLISIA pikkuflunssia (ei influenssaa) paljon enemmän kuin yleensä, siis olin vähän väliä kipeänä.

Ja yksi lapsista on saanut kahtena vuonna tuon kausi-influenssarokotteen, ja aina 1kk sen jälkeen hän on saanut TAVALLISEN flunssan/nuhan.

Mutta nuo kai sitten on sattumaa, ainakin virallisen selityksen mukaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vaikuttaa ainoastaan ehkä siten, että rokote häiritsee vastustuskykyä ja siksi pöpöt tarttuu herkemmin- en siis tiedä onko näin mutta maalaisjärjellä ajateltuna voisi ollakin..

Vierailija
2/5 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt kun lapset sai SI-rokotteen, niin onkohan niiden vastustuskyky tosi alhaalla pari vk...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään!

Vierailija
4/5 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja valtaosa niistä syksyllä/talvella.

Melkeinpä olisi oudompaa jos lapsella ei olisi yhtään flunssaa kuukauden sisällä kausi-influenssarokotteen jälkeen.

jäykkäkouristusrokotteesta tule jäykkäkouristus, kurkkumädästä kurkkumätä jne. jne. Tosin itsekin normi influenssarokotetta vähän "epäilin", kun itse sain sen kerran, ja sinä talvena sairastin TAVALLISIA pikkuflunssia (ei influenssaa) paljon enemmän kuin yleensä, siis olin vähän väliä kipeänä. Ja yksi lapsista on saanut kahtena vuonna tuon kausi-influenssarokotteen, ja aina 1kk sen jälkeen hän on saanut TAVALLISEN flunssan/nuhan. Mutta nuo kai sitten on sattumaa, ainakin virallisen selityksen mukaan.

jäykkäkouristusrokotteesta tule jäykkäkouristus, kurkkumädästä kurkkumätä jne. jne. Tosin itsekin normi influenssarokotetta vähän "epäilin", kun itse sain sen kerran, ja sinä talvena sairastin TAVALLISIA pikkuflunssia (ei influenssaa) paljon enemmän kuin yleensä, siis olin vähän väliä kipeänä. Ja yksi lapsista on saanut kahtena vuonna tuon kausi-influenssarokotteen, ja aina 1kk sen jälkeen hän on saanut TAVALLISEN flunssan/nuhan. Mutta nuo kai sitten on sattumaa, ainakin virallisen selityksen mukaan.

Vierailija
5/5 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oo testattu tarpeeksi.. mistäs sitä tietää mitä viruksia tai mitä lie siin mukana on jos onkin jotain vaikka itse rokotteen sisällöstä olis olemassa ohjeet.

Eli jos ne tätä tutkii kerta ja monen rokotteen jälkeen ihmisille tullu tota oiretta niin ei se mahdotonta ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä