Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sheivaajan profilointi

Vierailija
18.11.2009 |

eräällä toisella mammapalstalla oli lyhyeksi jäänyt ketju alapääkarvojensa sheivaajista. tarkoituksena oli leikkimielisesti profiloida omien havaintojen ja oman sheivaamisen/sheivaamattomuuden avulla tyypilliset karvojensa ajelijat. eli vaikuttaako ikä, paino, koulutus, työ, parisuhde/sinkkuus, harrastukset, lapset (onko vai ei), mikä vain siihen että onko naisella luonnollinen puska, posliini vai siistitty kiitorata.

eli kerätäänpä tänne kattava tilasto niin voidaan jo etukäteen päätellä onko esim. yhtäaikaa uimaan tulevalla kanssasiskolla millainen karvoitus ;D

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kolmonen painaa 69 kg, jos sillä nyt on jotain merkitystä tässä gallupissa...

37 v, 79 kg/177 cm, FT, avioliitossa, kuntosali+hevoset+kotivärkkäily, on lapsia (2). Malli: vain kolmio jäljellä, muut pois.

Vierailija
22/43 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä 23 (olen kyllä sheivannut jo... hmm.. ainakin 6vuotta)

58kg, ammattikoulu on käytynä, äitiyslomalla, naimisissa, lenkkeily, yksi lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

31v, 52kg, FT, tutkija, parisuhde, monipuolinen liikunta, ei lapsia

Vierailija
24/43 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

23v, kaksi ammattitutkintoa, yrittäjä. 169cm/57kg. yksi lapsi, avoliitto.

Vierailija
25/43 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malli unohtui: Yleensä se ns. kiitorata, välillä kaikki pois.

Vierailija
26/43 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

62kg, peruskoulu ja lukio, avoliitossa. Harrastuksia mm. tanssi, kuntosali, neulominen ja juoksu. Lapsia on 2. Posliini.

Mutta eikö pitäisi olla myös pituus? että tuon painon voi suhteuttaa?

Esim. 62 kilonen 160 cm pitkä ihminen on lihavampi kuin 62 kiloinen 172 cm pitkä..

Itse olen jälkimmäinen..

Vierailija
27/43 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajan myös rintakarvat ja perskarvoituksen. Olen tehnyt näin jo noin 14 vuoden ajan

Koulutus: fysioterapeutti

Kaksi lasta.

Vierailija
28/43 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

27v, 57kg/163cm, PsM, hoitovapaalla, avoliitto, elokuvat ja ulkoilu, 1 lapsi

Vierailija
29/43 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko kavereilta tai harrastusten parissa pukuhuoneessa palautetta sheivaamisestanne, vai tekeekö sitä muutkin ja on ns luonnollinen asia? Meidän kaveripiirissä ei näytä kovin yleistä olevan sheivaaminen ja välillä tulee ihmetteleviä katseita ja joskus jopa kommenttaja posliinista. Ikää 30+.

Vierailija
30/43 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on aivan normaalia tuntemillani ihmisillä.

Vierailija
31/43 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoret tytöt ja jopa nuoret äidit pitävät hyvin siistittyä (tai jopa kokonaan posliinia), mutta n. 40-50v naiset antavat rehottaa luonnollisena.

Vierailija
32/43 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

40+ ikäinen, sair.hoit./fysioterap.-koulutus, paljon liikkuva, tanssi, lenkkeily, ratsastus, uinti, jooga mm. harrastuksena. 3 muksua ja ihana aviomussukka.

Vierailija
33/43 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

40+ ikäinen, sair.hoit./fysioterap.-koulutus, paljon liikkuva, tanssi, lenkkeily, ratsastus, uinti, jooga mm. harrastuksena. 3 muksua ja ihana aviomussukka.

ihmettelevätkö lapset koskaan ääneen esim perhetuttujen kanssa saunossa tai uimahallissa, että miksi toisella tädillä on tommonen puska ja äidillä ei mitään :)

Vierailija
34/43 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 v., 40-jotain kg, FL, tutkijakoulutettava, avoliitossa, luontoharrastuksia, ei lapsia. "Alta" kaikki pois, muuten reunoista siistitty kolmio.

Ja mitä tulee tuohon kommenttikysymykseen, ei ole tullut keltään mitään kommenttia. Kaveripiirissä jotkut ajelee, jotkut ei, mutta en minä nyt alasti katsele kuin parhaita kavereita joskus saunassa ja ollaan tunnettu niin pitkään, että tiedetään kyllä toistemme sheivaustottumukset. :) Tosin en tiedä, tulisko kommentteja enemmän jos ois posliini, sitä en kaveripiirissä ole juuri nähnyt.

Tuleeko kavereilta tai harrastusten parissa pukuhuoneessa palautetta sheivaamisestanne, vai tekeekö sitä muutkin ja on ns luonnollinen asia? Meidän kaveripiirissä ei näytä kovin yleistä olevan sheivaaminen ja välillä tulee ihmetteleviä katseita ja joskus jopa kommenttaja posliinista. Ikää 30+.

Vierailija
35/43 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelevätkö lapset koskaan ääneen esim perhetuttujen kanssa saunossa tai uimahallissa, että miksi toisella tädillä on tommonen puska ja äidillä ei mitään :)

Minun tutut ja sukulaisetkin (suurin osa) on käyny meillä saunassa ja me mieheni kanssa käyty heillä. Joten ei todellakaan tämä ole ollutkaan salaisuus...

Miehet joskus vitsailevat, mutta ei se mua häiritse. Olen oma itseni karvoineni,-tai mielummin ilman((:

Vierailija
36/43 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 49-v., FM, 66 kg, 171 cm, ei kodin ulkopuolisia harrastuksia. En käy uimassa enkä saunassa, joten ei ole tullut kommentteja.

Vierailija
37/43 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 ja risat, 56 kg, lukio+alempi korkeakoulututkinto, vakit.työ, avioliitto, harrastuksia on, lapsia on

Vierailija
38/43 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

läheskään niin kiinnostuneita tiiraamaan toisten alapäitä kuin av:lla vaikuttaisi ;). t. 30+ ja posliini, ps. lapset ei ihmettele koskaan

Vierailija
39/43 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

24v,n.80kg ammattikoulu, mammalomalla, naimisissa, piirtäminen, 3 lasta.

Vierailija
40/43 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta osuuhan se aina silmiin millainen toisen alapää on jos ei ihan sokkona kulje ;)

ja toiset on vain uskaliaampia kommentoimaan toisten olemusta.

läheskään niin kiinnostuneita tiiraamaan toisten alapäitä kuin av:lla vaikuttaisi ;). t. 30+ ja posliini, ps. lapset ei ihmettele koskaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän