sheivaajan profilointi
eräällä toisella mammapalstalla oli lyhyeksi jäänyt ketju alapääkarvojensa sheivaajista. tarkoituksena oli leikkimielisesti profiloida omien havaintojen ja oman sheivaamisen/sheivaamattomuuden avulla tyypilliset karvojensa ajelijat. eli vaikuttaako ikä, paino, koulutus, työ, parisuhde/sinkkuus, harrastukset, lapset (onko vai ei), mikä vain siihen että onko naisella luonnollinen puska, posliini vai siistitty kiitorata.
eli kerätäänpä tänne kattava tilasto niin voidaan jo etukäteen päätellä onko esim. yhtäaikaa uimaan tulevalla kanssasiskolla millainen karvoitus ;D
Kommentit (43)
Ikä 23 (olen kyllä sheivannut jo... hmm.. ainakin 6vuotta)
58kg, ammattikoulu on käytynä, äitiyslomalla, naimisissa, lenkkeily, yksi lapsi.
31v, 52kg, FT, tutkija, parisuhde, monipuolinen liikunta, ei lapsia
23v, kaksi ammattitutkintoa, yrittäjä. 169cm/57kg. yksi lapsi, avoliitto.
Malli unohtui: Yleensä se ns. kiitorata, välillä kaikki pois.
62kg, peruskoulu ja lukio, avoliitossa. Harrastuksia mm. tanssi, kuntosali, neulominen ja juoksu. Lapsia on 2. Posliini.
Mutta eikö pitäisi olla myös pituus? että tuon painon voi suhteuttaa?
Esim. 62 kilonen 160 cm pitkä ihminen on lihavampi kuin 62 kiloinen 172 cm pitkä..
Itse olen jälkimmäinen..
ajan myös rintakarvat ja perskarvoituksen. Olen tehnyt näin jo noin 14 vuoden ajan
Koulutus: fysioterapeutti
Kaksi lasta.
27v, 57kg/163cm, PsM, hoitovapaalla, avoliitto, elokuvat ja ulkoilu, 1 lapsi
Tuleeko kavereilta tai harrastusten parissa pukuhuoneessa palautetta sheivaamisestanne, vai tekeekö sitä muutkin ja on ns luonnollinen asia? Meidän kaveripiirissä ei näytä kovin yleistä olevan sheivaaminen ja välillä tulee ihmetteleviä katseita ja joskus jopa kommenttaja posliinista. Ikää 30+.
ja se on aivan normaalia tuntemillani ihmisillä.
nuoret tytöt ja jopa nuoret äidit pitävät hyvin siistittyä (tai jopa kokonaan posliinia), mutta n. 40-50v naiset antavat rehottaa luonnollisena.
40+ ikäinen, sair.hoit./fysioterap.-koulutus, paljon liikkuva, tanssi, lenkkeily, ratsastus, uinti, jooga mm. harrastuksena. 3 muksua ja ihana aviomussukka.
40+ ikäinen, sair.hoit./fysioterap.-koulutus, paljon liikkuva, tanssi, lenkkeily, ratsastus, uinti, jooga mm. harrastuksena. 3 muksua ja ihana aviomussukka.
ihmettelevätkö lapset koskaan ääneen esim perhetuttujen kanssa saunossa tai uimahallissa, että miksi toisella tädillä on tommonen puska ja äidillä ei mitään :)
28 v., 40-jotain kg, FL, tutkijakoulutettava, avoliitossa, luontoharrastuksia, ei lapsia. "Alta" kaikki pois, muuten reunoista siistitty kolmio.
Ja mitä tulee tuohon kommenttikysymykseen, ei ole tullut keltään mitään kommenttia. Kaveripiirissä jotkut ajelee, jotkut ei, mutta en minä nyt alasti katsele kuin parhaita kavereita joskus saunassa ja ollaan tunnettu niin pitkään, että tiedetään kyllä toistemme sheivaustottumukset. :) Tosin en tiedä, tulisko kommentteja enemmän jos ois posliini, sitä en kaveripiirissä ole juuri nähnyt.
Tuleeko kavereilta tai harrastusten parissa pukuhuoneessa palautetta sheivaamisestanne, vai tekeekö sitä muutkin ja on ns luonnollinen asia? Meidän kaveripiirissä ei näytä kovin yleistä olevan sheivaaminen ja välillä tulee ihmetteleviä katseita ja joskus jopa kommenttaja posliinista. Ikää 30+.
ihmettelevätkö lapset koskaan ääneen esim perhetuttujen kanssa saunossa tai uimahallissa, että miksi toisella tädillä on tommonen puska ja äidillä ei mitään :)
Minun tutut ja sukulaisetkin (suurin osa) on käyny meillä saunassa ja me mieheni kanssa käyty heillä. Joten ei todellakaan tämä ole ollutkaan salaisuus...
Miehet joskus vitsailevat, mutta ei se mua häiritse. Olen oma itseni karvoineni,-tai mielummin ilman((:
Olen 49-v., FM, 66 kg, 171 cm, ei kodin ulkopuolisia harrastuksia. En käy uimassa enkä saunassa, joten ei ole tullut kommentteja.
30 ja risat, 56 kg, lukio+alempi korkeakoulututkinto, vakit.työ, avioliitto, harrastuksia on, lapsia on
läheskään niin kiinnostuneita tiiraamaan toisten alapäitä kuin av:lla vaikuttaisi ;). t. 30+ ja posliini, ps. lapset ei ihmettele koskaan
24v,n.80kg ammattikoulu, mammalomalla, naimisissa, piirtäminen, 3 lasta.
mutta osuuhan se aina silmiin millainen toisen alapää on jos ei ihan sokkona kulje ;)
ja toiset on vain uskaliaampia kommentoimaan toisten olemusta.
läheskään niin kiinnostuneita tiiraamaan toisten alapäitä kuin av:lla vaikuttaisi ;). t. 30+ ja posliini, ps. lapset ei ihmettele koskaan
Siis kolmonen painaa 69 kg, jos sillä nyt on jotain merkitystä tässä gallupissa...