Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin ämmä ei osaa parkkeerata!

Vierailija
17.11.2009 |

Meillä on autokatoksen alla vierekkäin autot. Monesti olen katsonut kun eukko sahaa autoaa edestakas ja yrittää saada autonsa katoksen alle. Vieläkään ei osaa hahmottaa milloin kääntää ratista niin että renkaat kääntyvät oikeaan suuntaa ja auton saa sujuvasti katokseen.

Ei siinä mitään mutta nyt se saatana meni ja teki sen mitä mä olen pelännyt pidemmän aikaa. Käänsi autonsa keulan niin että mun oikea takavalo on paskana!

Joo, kyllä sen korjata pystyy, mutta vituttaa silti!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa peruuttaa autoa pois katoksesta niin ettei etunurkka törmää katoksen seinään. Niinpä on pakko sahata eestaas. Naapurin autoon en ole vielä osunut.

Vierailija
2/7 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti muillakin on kasko.

Olen tatuoitu jätkä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä jäi mulle aivan kauhea pelko parkkeeraamista kohtaan. En aja parkkihalleihin ja aina kaupan pihaan ajaessa jätän auton kauas muista autoista.

Toiste en ole kyllä koskaan kenenkään autoa kolhinut, mutta pelko on aivan kamala.

Vierailija
4/7 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattas käyttää julkisia ennen kuin joku kuolee! Miten noin vajakit ovat saaneet kortin?

Vierailija
5/7 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää nyt jonnekin tyhjälle parkkikselle harjoittelemaan peruuttamista!

Vierailija
6/7 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

avaruudellinen hahmotuskyky on miesyksilöillä parempi kuin naisyksilöillä. Siis ihmislajin keskuudessa, muista eläimistä en tiedä =)

Vierailija
7/7 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kaikista helpoin tapa ja näkyvyys on parhain, sivupeileillä voi tehdä melkein millimetrihommaa. Näyttää vaikealta(?), on helppoa.