Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päänsärky, väsymys ja yskä?

Vierailija
17.11.2009 |

Kaikki lapsemme ovat nyt viikon sisällä kärsineet vaihtelevasti päänsärystä, väsymyksestä, yskästä ja huonosta olosta. Kuumetta ei ole ja kaikki oireet ovat aaltoilevia. Suurimman osan ajasta ovat ihan kunnossa, mutta sitten vähän aikaa jotenkin nuutuneita, päätä särkee, yksi oksensi jne.

Onko tämä voinut olla nyt se sikainfluenssa tai kausi-influenssa erittäin lievänä? Vai onko vain sattumalta kasaantunut oireita kaikille lapsille? Kun selvästikään tämä ei ole mikään kunnollinen/tavallinen mahatauti tai flunssa (liian lievä).

Normaalisti en ihmeemmin edes kiinnittäisi huomiota koko juttuun, mutta nyt on pitänyt vahtia lapsia tarkasti jos olo vaikka heikkeneekin nopeasti.

Onko muilla ollut samanlaista?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse just sairaslomapäivällä epämääräisen väsymyksen ja vatsaoireiden takia. Miehellä oli vähän lämpöä, minulla ei ole.

Meni miehellä ohi kun lepäsi pari päivää kunnolla.

Vierailija
2/4 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskon, että ei ole sikainfluenssaa. Itsellä on vielä ääni mennyt eli olen pois töistä sen vuoksi, että en voi puhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja todella jännästi aaltoilemalla vaihtelee. Meillä 3 lasta. Riskiryhmäläinen, jolla ilmeisesti oli viime viikolla h1n1, sai tamiflun. Kaksi muuta lasta ei ole ollut (ainakaan vielä)kipeänä. Mies myös terve.

Vierailija
4/4 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisilla siis ja tilanne koko ajan vaihtelee. Lapsi tosin testattiin positiiviseksi, mutta hän oli sitten kunnolla kipeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme