Tää kaikki on vaan ahdistuksen ajan alkua!
Tää sukupolvi on niin nynneröä, että. Tiedättekö ihmiset että teitä tulee kohtaamaan niin hirvittävä ahdistus näissä lopun ajoissa, että silloin murehditte ennemminkin siitä että teurastetaanko lapsianne elävältä. Ja tähän ei kulu kauaa aikaa, kun koko maailma romahtaa.
Kommentit (5)
Itse olet sadisti ap. Mua ahdistaa se kun lapset sairastaa- niin on aina ja se on biologista perua-niin pitää ollakin. Vastoinkäymisiä on riittänyt, mutta ne eivät ahdista koska elämään kuuluu huonjakin aikoja ilman mitään sekopäistä maailmanlopun manaamista. Mä veikkaan että nämä "huonot ajat "muuttaa ihmisten arvomaailmaa- yhä useampi huomaa henkisten arvojen tärkeyden ja saa siis koettelemusten jälkeen paremman elämän. IHmiskunta kasvaa suurempaan herkkyyteen- niinkuin sen on tarkoituskin. Sun kaltaiset ihmiset syö itse oman hyvinvointinsa omalla negatiivisuudellaan. Ja hyvyyden määrä maailmassa lisääntyy- ainakin hetkeksi.
Itsensä nostaminen toisten yläpuolelle on vain ja ainoastaan pelkoa ja psyyken suojamekanismi. Suosittelen uskoa- toivoa- rakkautta:) (vaikkapa ihan ilman erityisiä uskonpaatoksia)
Tiedättekö ihmiset että teitä tulee kohtaamaan niin hirvittävä ahdistus näissä lopun ajoissa, että silloin murehditte ennemminkin siitä että teurastetaanko lapsianne elävältä. Ja tähän ei kulu kauaa aikaa, kun koko maailma romahtaa.
jollei noin ilkeitä kirjoittavaa olisi vaikea sääliä.
Olen tänä vuonna ollut onnellisempi kuin koskaan.
sen enempää kiinnostumatta viestin ns. asiasisällöstä kiinnitin huomiota tuohon elävältä teurastamiseen - kuolleita ei teurasteta. Ihmisellä joka uhkaa elävältä teurastamisella viiraa päässä. Ihminen jonka päässä viiraa ei ole uskottava.
En pelästynyt.
Sen takia avasin ostikon, kun ajattelin että siellä olisi jotain positiivista joka saa huolet pois.