Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ÄLKÄÄ MENKÖ SAIRAANA MINNEKÄÄN!!

Vierailija
16.11.2009 |

Ärsyttää kun flunssaiset, kuumeiset ihmiset tulee kauppaan ostoksille! Muka ei saa ketään puolestaan ostoksille. Paras tapa välttää tartuttamasta muita olisi että pysyttäisiin kipeinä KOTONA. Itse olen myyjänä kaupassa ja todella tuntuu että ihmise teivät ajattele järkevästi. Ja tarkoitan yleisesti ei vain tämän sika-vouhotuksen takia.

Kerrankin eräs asiakas sanoi että Meillä on KOKO perhe Noro-viruksessa!! Mä en ainakaa kehtaisi sanoa jos noin tyhmän asian tekisin että tulisin kipeänä ihmisten ilmoille.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiin töistä lähtiessäsi. Muuten tulen ja tartutan sinuun hyppykupan.

Vierailija
2/15 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta työpaikkaa ynm en ymmärrä. Tässä ihan läheltä katson kuinka yks sikaflunssalainen käy töissä ja toinen käy sukujuhlissa ja muuta... kyllä harmittaa niiden puolesta jotka tartunnan saa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kassan (luojan kiitos!) myyjä aivasti tosi mehevästi. Taisin pikkasen mulkaista sitä.

Vierailija
4/15 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myyjä ja pakko mennä töihin, kun työvuoro on. Ei kukaan saa jonkun pikku nuhan takia sairaslomaa. Mua ei ainakaan itteeni haittaa, jos mun kohdalla joku kassaneiti sattuu aivastaan.

kassan (luojan kiitos!) myyjä aivasti tosi mehevästi. Taisin pikkasen mulkaista sitä.

Vierailija
5/15 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ap enkä tosiaan tarkoittanut mitään pikkunuhaa. Nyt on tosi moni asiakas tullut KUUMEESSA kauppaan ja niitäkin jotka sanovat että perheessä sikainf. ja tulevat silti kaupaan. Ja minä en usko että on PAKKO tulla kauppaan, mielikuvitusta peliin.

Vierailija
6/15 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muun perheen (terveiden) tarvitse eristäytyä sisälle vaan he voivat liikkua ihan normaalisti kotinsa ulkopuolella.

. Nyt on tosi moni asiakas tullut KUUMEESSA kauppaan ja niitäkin jotka sanovat että perheessä sikainf. ja tulevat silti kaupaan.

Vierailija
7/15 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mistä ap tietää asiakkaiden olevan kuumeessa? Epäilen tätä kuume juttua senkin takia, että kun minä olen kuumeessa, niin en edes vessaan pysty hoippumaan, saatika kauppaan.

Vierailija
8/15 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kyllä kävin kaupassa että lapset saa ruokaa. Olen yh.

Vierailija
9/15 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tuollaiset besserwisserit. Luulen että ap;n kannattaa eristää itsensä kotiin ja pysyä pois ihmisten ilmoilta ja antaa muiden elää omaa elämäänsä.

Ihmisellä on voinut olla tarttuva tauti viikkoja jo ennen oireita. Pitäisikö käydä viikoittain ottamassa verikokeet että tietäisi kantavansa jotain kulkutautia?

Ärsyttää kun flunssaiset, kuumeiset ihmiset tulee kauppaan ostoksille! Muka ei saa ketään puolestaan ostoksille. Paras tapa välttää tartuttamasta muita olisi että pysyttäisiin kipeinä KOTONA. Itse olen myyjänä kaupassa ja todella tuntuu että ihmise teivät ajattele järkevästi. Ja tarkoitan yleisesti ei vain tämän sika-vouhotuksen takia. Kerrankin eräs asiakas sanoi että Meillä on KOKO perhe Noro-viruksessa!! Mä en ainakaa kehtaisi sanoa jos noin tyhmän asian tekisin että tulisin kipeänä ihmisten ilmoille.

Vierailija
10/15 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäriin on mentävä, koska työnantaja vaatii todistuksen jokaisesta poissaolopäivästä. Ja näin yh:na on käytävä kaupassa eikä sinne voi yksin 5-vuotiasta laittaa. Jonkun on myös hoidettava lapsi, kun siihen ei itse kykene eikä tuota 5-vuotiasta voi yksin myöskään päiväkotimatkaa antaa kulkea. Jollain sinne lääkäriinkin on mentävä ja pois tultava, myös silloin kun ei ole omaa autoa. Eilisen aikana tartutin sikalentsun ihmisiin kahdessa bussissa, lääkäriasemalla, Prismassa ja päiväkodissa. Kaikki kaverit oli eilen töissä tai niillä oli oma lapsi kipeänä, joten kukaan ei päässyt mua kuskaamaan lääkäriin eikä mun puolesta kaupassa käymään. Lapsen isä auttaa sen verran että ottaa tänään lapsen yöksi luokseen että saan edes yhdet kunnon yöunet nukkua.

Vierailija
11/15 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupassa- töissä- tai koulussakäyntiä vaikka joku perheestä sian kourissa olisikin. plus se, että kyllä meillä ainakin ruokaa syödään vaikka kipeitä oltaisiinkin.

Vierailija
12/15 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ASIAKKAAT KERTOVAT SEN että on niin ja niin paljon kuumetta mutta oli pakko tulla kauppaan, JA hassua että ei sitten muu perhe voi tulla puolestaan kauppaan.

Vierailija
13/15 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin kävin kuumeessa työkkärissä. Mukanani oli sikaflunssa epäily lapsi. Yskimme kumpikin ihan estoitta. Lapsellani ei ollut vielä todettua sikaa eikä sika vaadi enää eristystä. Työkkäri ny oli lääkärimatkan varrella. Tuli halvemmaksi yhdistää reissut. Meillä kun työkkärimatka on yht 80km. Muualtakin ne sen sairautensa sai. Ja työkkäris pakko käydä tai tulee karenssi

Vierailija
14/15 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunnalla ei ole tarjota ketään kodinhoitajaa sairastumisen ajaksi.

Vierailija
15/15 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan vuoroani, mutta sitä ennen lähden tänään salille+jumppaan ja sen jälkeen liikuntapaikan yhteydessä olevaan kauppakeskukseen ostoksille.

Kurkkua vähän aristaa, mutta sehän voi olla mikä tahansa sadasta muusta viruksesta eikä mitään vakavaa, miksi pitäisi linnoittautua kotiin.