Minä tajusin, että minähän olen KALKKIS,koska
-mulla on ikävä lankapuhelimia (luovuin vasta muutama kk sitten omasta)
-mulle tulee ikävä hehkulamppuja (nää energialamput on niin rumiakin)
-en tiedä mikä on ipod, mp3 melkein tiedän, muttei hajuakaan miten niihin saa musiikkia
Kommentit (29)
mutta en edelleenkään osaa/ole vaivautunut opettelemaan lataamaan musiikkia siihen. Mies osti minulle hienon kalliin puhelimen, ja en osaa edes käyttää niitä hienouksia.
Mutta meillä vasta hankittiin uusi nykyaikainen tv. Oltiin pitkään ilman, kun vanha ei toiminut ilman digiboksia, ja nyt mies hankki uudet vermeet. Meidän 5v. osaa paremmin käyttää tuota tv:tä kuin minä:)
Meidän 5-vuotias osaa käyttää meidän uudehkoa tv:tä paljon paremmin kuin mä.
En edes halua "pysyä mukana" tässä teknoviidakossa, kun en tajuu, enkä osaa edes valokuvia teettää tietokoneelta..!!!
29v kalkkis :)
-lankapuhelinta en kaipaa muuten,mutta sitä kaipaan,että aina ei tarvinnut olla saatavilla
-kaipaan myös aikaa jolloin kännykässä (sitten kun niitä oli),oli vain puhelin,tekstaus ja herätyskello. Ne riittää mulle. Yritin etsiä tuollaista peruskännykkää kun entinen hajosi ja törmäsin kännyköihin joissa on radio,kamera ja netti... mulle riittää jokainen kapine erikseen ostettuna,kiitos!
-tiedän mikä on mp3 mutta omaani en ole vaivutunut opettelemaan käyttämään,tuolla se lojuu
-ipod,en tajua mikä on ja miten toimii,onks se jotenkin kuin mp3 kuitenkin?
se oli muuten yllättävän helppoa,opin viime viikolla
kameran mukana tullut latausjohto lykätään yhteen kameran reikään (ei sovi kuin yhteen) ja toinen pää tietsikan usb-porttiin (mun 6v näytti mikä se on). sitten vaan tietsikka sanoi et laite tunnistettu ja kuvat alkoi lappaa automaattisesti koneelle kun painoin ok :)
23
Tarkoitinm kylläkin miten niistä saa paperiversiot, niistä kuvista!
Viedäänkö se koko kamera kamerakauppaan, vai miten?! :) 22
että ostaa jouluhjaksi mulle navigaattorin, koska olen aina uusissa paikoissa eksyksissä. Mä parkaisin että Et varmana osta! Minä en semmosia ala opetella, paperikartan avulla olen aina (lopulta) löytäny perille :)
Itse ostin taannoin TomTomin ja ilman käyttöohjetta opin hetkessä käyttämään -koko Eurooppa pienessä laitteessa ja varoittaa kameratolpista kaikissa maissa. Hieno vehje!
enkä osaa käyttää digikameraa (paitsi ottaa huonoja kuvia) en kuulu facebookiin enkä mihinkään muuhun vastaavaan, en tiedä mikä on ipod, en ymmärrä mistään irc jutuista mitään enkä tajua yhtään playstationeista tai muista vastaavista. IKinä en ole yhtäkään tietokonepeliä pelannut enkä mitään musiikkia ladannut. Silti pärjään elämässäni vallan mainiosti. Onpahan aikaa tehdä monenlaista!
Yritin tässä yks päivä selittää 5 vuotiaalle Berliinin muuria. Tiesi että: "joo se on se mistä iskällä on se palanen." Ja hetki sitten puna-armejan kuoroa ja Total Balalaica Showta, joka oli tallennettu jokin aika sitten Teemalta.